Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αστικό cross over
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αστικό cross over

  • A-
  • A+

Με τούτο το μοντέλο και στη συγκεκριμένη έκδοση αναθεωρείς. Κατεβάζεις τα κηδειόσημα της πετρελαιοκίνησης, αγαπάς περισσότερο τις εκδρομές και δίνεις πόντους προτίμησης στο αυτόματο κιβώτιο.

Το νέο μοντέλο της Opel είναι στιλάτο, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικά, με μοντέρνα διχρωμία και προηγμένη εμφάνιση SUV. Τα καταφέρνει περίφημα με τον νέο κινητήρα, που προσφέρει πολλά καλά στοιχεία.

Ο νέος 1.5 τετρακύλινδρος diesel των 120 ίππων και των 300 Nm ροπής έχει εργοστασιακή μέση κατανάλωση μόλις 4,0 λίτρα/100 χλμ. και συμμορφώνεται με το αυστηρό πρότυπο Euro 6d-TEMP.

Δανεισμένος από το γκρουπ PSA (η ισχύς εν τη ενώσει), ήρθε με λιγότερα κυβικά από τον 1.6 να δώσει 20% αυξημένη ιπποδύναμη.

Συνδυάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και δίνει πραγματική κατανάλωση λίγο πάνω από τα 6 λίτρα. Καθόλου άσχημα.

Οσο για το Crossland X, πρόκειται για ένα «αστικό crossover» που διαθέτει τολμηρή φιλοσοφία, προηγμένα χαρακτηριστικά και σύγχρονο στιλ. Με μήκος 4.212 χιλ., πλάτος 1.765 χιλ. και ύψος 1,605 χιλ. παρουσιάζει τη δική του εκδοχή για τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel.

Παρατηρώντας το από μπροστά, κυρίαρχο στοιχείο είναι η μάσκα με ένα απαστράπτον Opel Blitz.

Προστατευτικά SUV και ασημί ένθετα μπροστά και σε όλο το κάτω τμήμα του οχήματος υποστηρίζουν μία εικόνα με στοιχεία λειτουργικής και σπορ κομψότητας.

Μοντέρνες, πλαϊνές γραμμές διατρέχουν τη φαινομενικά «αιωρούμενη οροφή», που διαχωρίζει οπτικά το πάνω από το κάτι τμήμα του οχήματος, με αποτέλεσμα να ενισχύεται οπτικά η αίσθηση μήκους του Crossland X, αλλά και η εσωτερική ευρυχωρία του.

Η οροφή αποτυπώνει επίσης τη σχέση του με την κυρτή, χρωμιωμένη γραμμή παραθύρων άλλων μοντέλων που «πέφτει» προς τα πίσω.

Το πίσω τμήμα του Crossland X υποδηλώνει έναν SUV χαρακτήρα, με τις εμφανείς, προστατευτικές ποδιές του.

Μια αίσθηση ακρίβειας έχει επηρεάσει τον σχεδιασμό εσωτερικού. Το ταμπλό οργάνων και η κεντρική κονσόλα υιοθετούν σαφή δομή και οριζόντια διάταξη σε σχέση με τον οδηγό.

Εξτρα στοιχεία, όπως ο κρυφός φωτισμός στις επενδύσεις των θυρών καθώς και στο ταμπλό, αναβαθμίζουν τον ευχάριστο και μοντέρνο χαρακτήρα του Crossland Χ, ενώ στοιχεία όπως η head-up display οθόνη επιτείνουν τον high-tech χαρακτήρα του.

Η αίσθηση ευρυχωρίας και τα εργονομικά καθίσματα του Crossland X συμβάλλουν σημαντικά στην άνεση των επιβατών.

Το crossover πείθει και με το υψηλό επίπεδο ευελιξίας του, που φτάνει μέχρι τα ατομικά συρόμενα πίσω καθίσματα.

Αυτά είναι διαιρούμενα 60/40 και μπορούν να μετακινούνται έως 150 χιλ., αυξάνοντας τον χώρο αποσκευών από 410 σε 520 λίτρα μέσα σε δευτερόλεπτα.

Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει τα 1.255 λίτρα με πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Λύσεις αποθήκευσης για την καθημερινή μεταφορά αντικειμένων υπάρχουν σε αφθονία σε όλη την καμπίνα. Το Crossland X κλειδώνει, ανοίγει και ξεκινά με το σύστημα Keyless Open & Start.

Αν τα 20.650 ευρώ ακούγονται πολλά, αντισταθμίζονται και με τον πλούσιο εξοπλισμό. Πέρα από όλα τα βασικά συστήματα ασφάλειας και άνεσης έχει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, το σύστημα πολυμέσων 5.0 IntelliLink με Navi και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, καθώς και πολλά ακόμα στοιχεία, όπως η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας.

Με πλούσια ισχύ στις χαμηλές στροφές, συνδυάζει καλή οδική συμπεριφορά και κατανάλωση.

Κάτω από συνθήκες πίεσης οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχετικά αυξημένες, με τις αντιδράσεις του αμαξώματος να είναι ουδέτερες. Τραβά θετικά, από χαμηλά.

Το αυτόματο κιβώτιο είναι ξεκούραστο στην πόλη και το ταξίδι, ενώ και στην χειροκίνητη λειτουργία σου δίνει ικανοποιητική αίσθηση συμμετοχής και σε διασκεδάζει ιδιαίτερα στα κατεβάσματα ταχυτήτων.

Εχει πλούσια ροπή, οπότε διατηρεί αυτή τη ζωντάνια ακόμη και φορτωμένο με όλα τα οικογενειακά βάρη. Και προσπερνά με ασφάλεια.

Η ηχομόνωση αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματική, φιλτράροντας όχι μόνο τον ήχο του κινητήρα, αλλά και αυτόν της κύλισης και τον αεροδυναμικό, με αποτέλεσμα ένα ήσυχο ταξίδι.

Το Crossland X συνεπώς καταφέρνει να συνδυάσει την πρακτικότητα και τους χώρους ενός μεγαλύτερου πολυχρηστικού με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα ενός σύγχρονου αστικού crossover.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συμπληρώνει ιδανικά το σύνολο, παρέχοντας και καλές επιδόσεις.

OPEL CROSSLAND X 1.5 D 120 HP

Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., πετρέλαιο

Ισχύς: 120 ίπποι/ 3.750 σ.α.λ.

Ροπή: 300 Nm/ 1.750 σ.α.λ.

0-100: 11.7΄΄

Τελική: 178 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 4 λ./100 χλμ.

CO2: 108 γραμμάρια

Τέλη: 102 ευρώ

Τιμή: 20.650 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
Λένε ότι έφυγε ο τελευταίος των μεγάλων της εποχής του. Ισως να έχουν δίκιο. Κριτήριο δεν είναι σίγουρα τα πρωταθλήματα που κατέκτησε καθώς υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοί. Ο Λάουντα ωστόσο ξεχωρίζει…
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέοι κινητήρες Polo
Το νέο Volkswagen Polo, ένα από τα παγκόσμια best sellers στην ιστορία της αυτοκίνησης και το μοντέλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε, ενισχύει την γκάμα του με...
Νέοι κινητήρες Polo
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Στο Εσεν
Τούτες τις μέρες, στο Eσεν της Γερμανίας, πραγματοποιείται η 31η Techno Classica, η δημοφιλέστερη έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, που την περασμένη χρονιά συγκέντρωσε περισσότερους από 188.000...
Στο Εσεν
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέο Polo R-Line
Η έκδοση R-Line είναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.0 TSI 115PS, τόσο με χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων και έρχεται να προστεθεί στην κορυφή της γκάμας του Polo, όσον αφορά το...
Νέο Polo R-Line
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και με πρίζα
Η Seat ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπορ επίπεδο εξοπλισμού FR.
Και με πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάει στη γιορτή
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το νέο, έκτης πλέον γενιάς Corsa θα πλαισιωθεί από ένα σπάνιο Corsa GT του 1987 σε κίτρινο χρώμα, ζωντανή απόδειξη 32 χρόνων επιτυχημένης πορείας του μοντέλου.
Πάει στη γιορτή

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας