Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το πράσινο Fiesta
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το πράσινο Fiesta

  • A-
  • A+

Ο Λουκάς είναι ένας νέος άντρας με πολλές «ανησυχίες» από μικρό παιδί. Ζει και εργάζεται αυτή τη στιγμή στην Αθήνα. Η ιστορία του με το «Πράσινο Ford Fiesta» ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια… ή μάλλον πολύ πιο παλιά!

Ο παππούς του Λουκά ήταν ο μοναδικός στην οικογένεια που είχε στην κατοχή του αυτοκίνητο.

Λίγο πριν φύγει από τη ζωή ο παππούς θέλησε το αυτοκίνητό του ή να περάσει στα χέρια του εγγονού του –που τότε ήταν μόλις 10 χρόνων– ή να πουληθεί και με τα χρήματα αυτά ο αγαπημένος του εγγονός να αγοράσει το πρώτο του αυτοκίνητο.

Μια μέρα, στον δρόμο προς το σχολείο, ο μικρός και μαθητής τότε πρωταγωνιστής της ιστορίας μας, βρέθηκε έξω από μια μεγάλη μάντρα παλαιών αυτοκινήτων. Ηταν η στιγμή που… ερωτεύτηκε!

Ο Λουκάς γοητεύτηκε μεμιάς από το πράσινο και τρακαρισμένο, από τη μία πλευρά, Ford Fiesta, που παρατημένο σε μια γωνιά αναζητούσε κάτω από τον καυτό ήλιο την προσοχή κάποιου.

Αυτό το Fiesta έμελλε, τελικά, να γίνει το 1999 το πρώτο αυτοκίνητο του Λουκά. Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο πρωταγωνιστής μας αποφάσισε με το κληροδότημα του παππού του να αγοράσει το «ταλαιπωρημένο» Fiesta βάζοντας συγχρόνως σκοπό της ζωής του να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.

H «αναγέννηση» έγινε με τον Λουκά να χρησιμοποιεί αυθεντικά ανταλλακτικά Ford, με μερικές, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, εξαιρέσεις: τον δεξιό καθρέφτη, το φινιστρίνι του συνοδηγού, το στροφόμετρο και δύο διακόπτες στο ταμπλό (ο αριστερός για να ανοίγει το βεντιλατέρ του ψυγείου και ο δεξιός για έξτρα προβολείς ομίχλης).

Οι ζάντες RS προέρχονται από την αγωνιστική ομάδα που προετοίμαζε τα Group2 Ford Fiesta της εποχής! 

Τέσσερα ολόκληρα χρόνια χρειάστηκε να περάσουν ώστε ο «δραστήριος» και σφόδρα… ερωτευμένος Λουκάς της ιστορίας μας να κάνει το Fiesta του σαν καινούργιο! 

Ο Λουκάς αρνήθηκε πεισματικά όλα αυτά τα χρόνια να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να οδηγήσει το Fiesta – αυτή ήταν μάλιστα μια απόφαση που πολλές φορές τον έφερε σε σύγκρουση με τους αγαπημένους του φίλους που διακαώς επιθυμούσαν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι του.

«Το Fiesta μου δεν θα το οδηγήσει κανένας άλλος, μόνο εγώ και ο θεός» έλεγε, μέχρι που ένας άλλος θεός τού χτύπησε την πόρτα…

Με αφορμή την επίσκεψη του έξι φορές παγκόσμιου πρωταθλητή του WRC, Sebastien Ogier, στην Ελλάδα, ο Λουκάς έκανε… πίσω για πρώτη φορά παραδίδοντας το πηδάλιο του αγαπημένου του αυτοκινήτου σε έναν από τους «θεούς» του Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.



 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Διάκριση Coulthard
Η ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της IWC Schaffhausen έλαβε μέρος στον αγώνα του Goodwood Members’ Meeting για δεύτερη φορά. Στο τιμόνι της Mercedes-Benz 300 SL «Gullwing» βρέθηκε ο αστέρας της Φόρμουλα 1 και...
Διάκριση Coulthard
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Alfa Romeo GTA
Τέτοιες ημέρες του 1965, το αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, Autodelta, παρουσιάζει την πρώτη δημιουργία του, την GTA. Το εξωτερικό αμάξωμα ήταν το ίδιο με αυτό της Alfa Romeo GT, αλλά το εσωτερικό ήταν...
Alfa Romeo GTA
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάει στη γιορτή
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το νέο, έκτης πλέον γενιάς Corsa θα πλαισιωθεί από ένα σπάνιο Corsa GT του 1987 σε κίτρινο χρώμα, ζωντανή απόδειξη 32 χρόνων επιτυχημένης πορείας του μοντέλου.
Πάει στη γιορτή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ολοκληρώνει την τριπλέτα
Το πρώτο compact SUV της Skoda διακρίνεται από εκφραστικό design, compact διαστάσεις, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ προσφέρει σε προσιτή τιμή πλούσιο εξοπλισμό, χαμηλό κόστος χρήσης και μεγάλους χώρους.
Ολοκληρώνει την τριπλέτα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η επιστροφή
Η Mazda είναι μια από τις σημαντικές αυτοκινητοβιομηχανίες και μας έλειψε! Μετά από 5 χρόνια δηλώνει και πάλι το «παρών» στην ελληνική αγορά. Το μικρό της SUV, το CX-3, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η επιστροφή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ρεκόρ για C5 Aircross
Εξι μήνες μετά το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη πάνω από 50.000 πωλήσεις, επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα καθώς είναι πλέον το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της.
Ρεκόρ για C5 Aircross

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας