Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στο Εσεν
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Στο Εσεν

  • A-
  • A+

Τούτες τις μέρες, στο Eσεν της Γερμανίας, πραγματοποιείται η 31η Techno Classica, η δημοφιλέστερη έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, που την περασμένη χρονιά συγκέντρωσε περισσότερους από 188.000 επισκέπτες.

Η παρουσία της FCA Heritage, του οργανισμού που είναι αφιερωμένος στη διατήρηση και ανάδειξη της πλούσιας ιστορίας των ιταλικών μαρκών της FCA, είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, εστιάζοντας στην αγωνιστική κληρονομιά της Alfa Romeo και ιδιαίτερα στην πορεία της στη Formula 1.

Η πανέμορφη G. P. Tipo 159 «Alfetta» (στη φωτογραφία), με την οποία ο Juan Manuel Fangio κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 του 1951, συνοδεύεται από την Brabham-Alfa Romeo BT45 του 1977 που οδήγησαν οι Carlos Reutemann και Carlos Pace.

Αυτά τα δύο μοναδικά μονοθέσια ανήκουν στη συλλογή του μουσείου της Alfa Romeo (Museo Storico Alfa Romeo, Arese – La Macchina del Tempo) και αποτελούν δείγμα της τεράστιας ιστορίας που έχει η μάρκα στους αγώνες.

Με την πρώτη συμμετοχή σε αγώνες να πραγματοποιείται μόλις το 1910, η Alfa Romeo συνεχίζει μέχρι και σήμερα να εστιάζει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, επιστρέφοντας με την «Alfa Romeo Racing» στη Formula 1.

Παράλληλα με την Alfa Romeo, και οι Fiat, Abarth εντυπωσιάζουν με μοντέλα όπως το Fiat 500, που για την περίπτωση αναβαθμίστηκε από την Abarth με μια ρέπλικα του αυθεντικού κιτ αναβάθμισης της δεκαετίας το 1960 «Abarth Classiche 595».

Τέλος, στον χώρο υπάρχει και το πρώτο Fiat 500 του 1958 που βελτίωσε ο Carlo Abarth και κατάφερε να σπάσει 6 διεθνή ρεκόρ στην πίστα της Monza.

Παρεμπιπτόντως η Abarth, η μάρκα που τροφοδοτεί τα όνειρα των φίλων του αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο, έγινε πριν από λίγες μέρες 70 ετών.

Αυτή η επέτειος φέρνει στη μνήμη τους ανθρώπους, τα ρεκόρ και βέβαια τα αυτοκίνητα που δημιούργησαν αυτόν τον μύθο που συνδύασε ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις.

Ο θρύλος της Abarth ξεκινά την 31η Μαρτίου του 1949, όταν ο Carlo Abarth (1908-1979) ίδρυσε την Abarth & C. μαζί με τον οδηγό αγώνων Guido Scagliarini. Το πρώτο τους αυτοκίνητο ήταν το 204 A, που είχε ως βάση το Fiat 1100.

Το 1958 η Abarth, με βάση το νέο Fiat 500, δημιούργησε ένα αριστούργημα μετατρέποντας το μικρό αυτοκίνητο σε ένα πραγματικά σπορ μοντέλο που γνώρισε τεράστια επιτυχία και στους αγώνες.

Η δεκαετία του '60 που ακολούθησε έφερε πολλές επιτυχίες και μερικά από τα πιο σημαντικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, όπως το 850 TC, το Fiat Abarth 1000 Berlina και το 2300 S.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
Λένε ότι έφυγε ο τελευταίος των μεγάλων της εποχής του. Ισως να έχουν δίκιο. Κριτήριο δεν είναι σίγουρα τα πρωταθλήματα που κατέκτησε καθώς υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοί. Ο Λάουντα ωστόσο ξεχωρίζει…
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αστικό cross over
Το νέο μοντέλο της Opel είναι στιλάτο, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικά, με μοντέρνα διχρωμία και προηγμένη εμφάνιση SUV. Τα καταφέρνει περίφημα με τον νέο κινητήρα, που προσφέρει πολλά καλά στοιχεία και σε...
Αστικό cross over
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επετειακά Nissan
Οταν το Datsun Z έκανε το ντεμπούτο του, το 1969, ήταν μία αποκάλυψη για τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ενα οικονομικό ιαπωνικό, αξιόπιστο σπορ αυτοκίνητο με στιλ και άνεση που θα μπορούσε να...
Επετειακά Nissan
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέοι κινητήρες Polo
Το νέο Volkswagen Polo, ένα από τα παγκόσμια best sellers στην ιστορία της αυτοκίνησης και το μοντέλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε, ενισχύει την γκάμα του με...
Νέοι κινητήρες Polo
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Διάκριση Coulthard
Η ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της IWC Schaffhausen έλαβε μέρος στον αγώνα του Goodwood Members’ Meeting για δεύτερη φορά. Στο τιμόνι της Mercedes-Benz 300 SL «Gullwing» βρέθηκε ο αστέρας της Φόρμουλα 1 και...
Διάκριση Coulthard
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πράσινο Fiesta
Ο Λουκάς είναι ένας νέος άντρας με πολλές «ανησυχίες» από μικρό παιδί. Ζει και εργάζεται αυτή τη στιγμή στην Αθήνα. Η ιστορία του με το «Πράσινο Ford Fiesta» ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια… ή μάλλον πολύ πιο...
Το πράσινο Fiesta

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας