Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Carlo Abarth
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Carlo Abarth

  • A-
  • A+

Εχοντας συνδέσει το όνομά του με τους αγώνες και την εξέλιξη αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση και τις επιδόσεις, ο Carlo Abarth κατάφερε να δημιουργήσει μια νέα σχολή στον χώρο του αυτοκινήτου, η οποία παραμένει ζωντανή μέχρι και σήμερα.

Γεννημένος στην Αυστρία στα τέλη του 1908, ο Karl Abarth (1908-1979) συνέδεσε άρρηκτα τη ζωή του με το χώρο του αυτοκινήτου και την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλάζοντας εκτός από την υπηκοότητα του και το όνομα του από Karl σε Carlo.

Από παιδί ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για τη μηχανολογία, ενώ ως έφηβος ξεκίνησε την καριέρα του σχεδιάζοντας μοτοσικλέτες και ποδήλατα.

Σε ηλικία μόλις 20 ετών είχε την πρώτη του αγωνιστική εμπειρία με μηχανές, ενώ ξεκίνησε και τις βελτιώσεις, μια ασχολία που θα εξέλισσε μερικά χρόνια αργότερα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο στον χώρο του αυτοκινήτου.

O Carlo εγκατέλειψε τους αγώνες το 1949 και ίδρυσε στην Μπολόνια την Abarth & C. Σκοπός της εταιρείας ήταν η δημιουργία αυτοκινήτων και εξαρτημάτων για αγώνες, καθώς και η βελτίωση σπορ και αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Ηδη από την ίδια χρονιά, η εταιρεία του Carlo Abarth, δημιουργεί ένα πακέτο αναβάθμισης για το Fiat 500 (Topolino) και ξεκινά η σχέση του με την εταιρεία που συνέδεσε άρρηκτα το όνομά της με τις δημιουργίες του.

Παράλληλα με την εμπορική επιτυχία, η Abarth, κατακτά όλο και περισσότερες επιτυχίες στους αγώνες, που αποτελούσαν πάντα το πάθος του ιδρυτή της.

Με βασισμένα συχνά σε μοντέλα της Fiat αγωνιστικά, ο Carlo Abarth κέρδιζε όλο και περισσότερες διακρίσεις, αλλά και δημοτικότητα, παρά τον αυστηρό του χαρακτήρα που δεν συγχωρούσε λάθη από τους συνεργάτες του.

Η έλευση του Fiat 500 το 1957 έδωσε την ευκαιρία στον Carlo Abarth να δημιουργήσει ένα πραγματικά προσιτό σπορ αυτοκίνητο, αλλά και παράλληλα ένα ιδανικό αγωνιστικό για νέους οδηγούς.

Η μηχανολογική ιδιοφυΐα του Abarth εστίασε σε μια σειρά αλλαγών, αλλάζοντας τον χαρακτήρα του μικρού Fiat, χαρίζοντάς του αναβαθμισμένες επιδόσεις και οδηγικό ταμπεραμέντο.

Εχοντας στενή συνεργασία για σειρά ετών, το 1971 η Fiat απέκτησε τον έλεγχο της Abarth.

Σεβόμενη την ιστορία του ιδρυτή της, συνέχισε να δημιουργεί αυτοκίνητα που εντυπωσίαζαν με το στιλ και τις επιδόσεις τους.

Παράλληλα, με συνεπή εμπλοκή, κυρίως στους αγώνες ράλι, η Abarth συνέχισε να απολαμβάνει όλο και μεγαλύτερη αναγνώριση.

Μοντέλα όπως το Fiat 124 Abarth Rally αλλά και το θρυλικό 131 Rally κυριάρχησαν με την παρουσία τους, τόσο σε επίπεδο αποτελεσμάτων όσο και θεάματος.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Γρίφος για δυνατούς λύτες
Η συνέντευξη του προέδρου της Παρί Σεν-Ζερμέν, Νασέρ Αλ-Χελαϊφί, στο France Football άνοιξε ουσιαστικά την πόρτα της εξόδου στον Νεϊμάρ. Πάντως δεν παραδέχθηκε ανοιχτά ότι η επένδυση στον Νειμάρ απέτυχε.
Γρίφος για δυνατούς λύτες
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Έρχεται ο Βράνιες, κλείνει ο Σιμάο
Επιβεβαιώνεται κι από δημοσιεύματα στο Βέλγιο, η αποκάλυψη της σημερινής έντυπης έκδοσης της «ΕφΣυν», για την επικείμενη απόκτηση από την ΑΕΚ, του 29χρονου Πορτογάλου κεντρικού χαφ της Αντβέρπ, Νταβίντ Σιμάο.
Έρχεται ο Βράνιες, κλείνει ο Σιμάο
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Άρης: Αποθεωτική υποδοχή σε Ιντέγε, η ΑΕ Λεμεσού στον δρόμο του
Την αποθέωση ουκ ολίγων φίλων του Αρη γνώρισε το μεσημέρι, λίγο μετά τις 15.00, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ο Μπράουν Ιντέγε. Ο Νιγηριανός φορ βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη για να περάσει ιατρικές εξετάσεις και να...
Άρης: Αποθεωτική υποδοχή σε Ιντέγε, η ΑΕ Λεμεσού στον δρόμο του
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Σοβαρή ρήξη στην ΕΠΟ με αφορμή τον Περέιρα
Απίστευτα πράγματα έγιναν στην συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ, σήμερα Τετάρτη, στα γραφεία της ομοσπονδίας στο Πάρκο Γουδή. Με επίκεντρο την αποδοχή της ανανέωσης της σύμβασης του Μέλο Περέιρα,...
Σοβαρή ρήξη στην ΕΠΟ με αφορμή τον Περέιρα
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Σχεδόν 70 Ρώσοι αθλητές κινδυνεύουν με διώξεις για ντόπινγκ
Η ρωσική υπηρεσία αντιντόπινγκ ανακοίνωσε σήμερα ότι ο αριθμός των αθλητών που κατηγορούνται ότι έχουν λάβει απαγορευμένες ουσίες θα μπορούσε να αγγίξει τους 70.
Σχεδόν 70 Ρώσοι αθλητές κινδυνεύουν με διώξεις για ντόπινγκ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Με Βικτόρια Πλζεν ο Ολυμπιακός
Η κληρωτίδα της UEFA έφερε τους Τσέχους στον δρόμο των «ερυθρολεύκων», που έχουν ως στόχο να βρεθούν στους ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.
Με Βικτόρια Πλζεν ο Ολυμπιακός

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας