Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
TOYOTA AYGO: Σημαντικές βελτιώσεις
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

TOYOTA AYGO: Σημαντικές βελτιώσεις

  • A-
  • A+

Το νέο Aygo έρχεται να ενισχύσει το μοναδικό DNA και την ξεχωριστή θέση του μοντέλου στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.

Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Toyota όχι μόνο τόνωσαν το νεανικό και ξεχωριστό στιλ του, αλλά έκαναν και τον κινητήρα πιο αποδοτικό και βελτίωσαν τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Το νέο Aygo διατηρεί τη θρυλική σχεδίαση εμπρός τμήματος «X», αλλά σε πιο ώριμη εκδοχή, καθώς από δισδιάστατο γραφικό έχει εξελιχθεί σε τρισδιάστατο αρχιτεκτονικό στοιχείο.

Η χαρακτηριστική, νέα σχεδίαση εμπρός τμήματος περιλαμβάνει τους ανανεωμένους προβολείς Keen Look, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας - Daytime Running Lights (DRL) που κάνουν το Aygo ακόμα πιο εντυπωσιακό με την πρώτη ματιά.

Το κάτω τμήμα πλαισιώνει την εμπρός μάσκα, τονίζοντας τη σταθερότητα και την έμφυτη ευελιξία που του εξασφαλίζουν οι συμπαγείς διαστάσεις.

Ο διάκοσμος κάτω από τα φώτα –σε Black, Glossy Black ή Silver– αναδεικνύει τη στιλιστική ταυτότητα «X» και το πλάτος του οχήματος.

Σε προφίλ, η πιο τρισδιάστατη εμπρός φόρμα συνδυάζεται με νέας σχεδίασης εξωτερικούς φακούς στα πίσω φωτιστικά σώματα, ενισχύοντας έτσι την οπτική σύνδεση μεταξύ εμπρός και πίσω τμήματος και διαμορφώνοντας μια εικόνα δυναμικής εμπρός κίνησης.

Πίσω, οι νέες λωρίδες με λυχνίες LED χαρίζουν στο ανανεωμένο μοντέλο μια σοφιστικέ εμφάνιση και κάνουν το μικρό αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο.

Τα χαρακτηριστικά φώτα δημιουργούν την αίσθηση μιας συμπαγούς καμπίνας πάνω από έναν φαρδύτερο κάτω προφυλακτήρα, δίνοντας έμφαση στο πλάτος και την ευστάθεια του οχήματος.

Το νέο στιλ ολοκληρώνεται με μια σειρά οκτώ εξωτερικών αποχρώσεων, δύο από τις οποίες είναι νέες – Rich Blue Metallic και αποκλειστικά για την έκδοση x-cite, Magenta Splash Metallic. Νέα τάσια 15" με τεχνική εμφάνιση και ζάντες αλουμινίου 15" –με σχέδιο μοναδικό για κάθε έκδοση– ενισχύουν την premium εμφάνιση του νέου Aygo.

Μέσα στην καμπίνα, το αναβαθμισμένο όργανο πολλαπλών ενδείξεων έχει τρισδιάστατα γραφικά και η απόχρωση φωτισμού είναι νέα.

Εχει επιλεγεί ένας πιο premium χρωματικός συνδυασμός Quartz Grey και Piano Black, ενώ οι περισσότερες εκδόσεις διαθέτουν νέα σχέδια καθισμάτων.

Ο βραβευμένος, 3κύλινδρος, 12βάλβιδος 998 κ.εκ., DOHC, Dual VVT-i κινητήρας της Toyota πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2. Εκτενώς ανανεωμένος, συνδυάζει την ιδανική ισορροπία ισχύος και κατανάλωσης με αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές για οδηγική άνεση σε συνθήκες πόλης.

Η κυλινδροκεφαλή ωφελείται από το νέο, διπλό σύστημα ψεκασμού καυσίμου που αυξάνει την απόδοση καύσης. Το σχήμα του αυλού εισαγωγής έχει αλλάξει για να πετυχαίνει βέλτιστο στροβιλισμό ροής.

Ετσι αυξάνεται η απόδοση καύσης, μειώνοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων.

Το σχήμα του αυλού εξαγωγής έχει αλλάξει, με αποτέλεσμα την αύξηση του μεγέθους του και τη μείωση της πίεσης στην πολλαπλή εξαγωγή.

Αυτό, όχι μόνο συμβάλλει στην αυξημένη καμπύλη ροπής σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα, αλλά βελτιώνει και την οικονομία καυσίμου.

Ενας μηχανισμός VVT έχει προστεθεί στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, προς όφελος της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Επιπλέον, η βελτιστοποίηση των ελατηρίων των βαλβίδων και η προσθήκη ανθρακικής επίστρωσης τύπου διαμαντιού στα κοκοράκια μειώνουν τις τριβές και κατά συνέπεια την κατανάλωση.

Σημαντικό στοιχείο στο φρεσκαρισμένο μικρό μοντέλο της Toyota είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να το διαμορφώσεις στο προσωπικό σου γούστο.

Συνολικά οι βελτιώσεις είναι πολλές, εκεί όπου ακριβώς θα έπρεπε ώστε να είναι πιο ευχάριστο οδηγικά και πιο αποδοτικό. Οι 3 επιπλέον ίπποι ακούγονται λίγοι, ωστόσο κάνουν τη διαφορά μια και ο κινητήρας δείχνει και αποδίδει καλύτερα από χαμηλά.

Πολύ σημαντική είναι η δουλειά που έχει γίνει στον θόρυβο, τόσο με την ηχομόνωση στην καμπίνα όσο και στη γενικότερη λειτουργία του μηχανικού συνόλου με αποτέλεσμα να οδηγείς πολύ πιο ήσυχα.

Καλύτερο σε αίσθηση το τιμόνι έπειτα από τη νέα χαρτογράφηση, ενώ σημαντικά βελτιωμένη ως προς την απόσβεση είναι η ανάρτηση (ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος πίσω), με αποτέλεσμα να είναι πολύ βελτιωμένη η οδηγική αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός.

Συμπερασματικά, με το νέο Aygo η Toyota προχώρησε σε πολύ προσεκτικές αλλαγές, βελτιώνοντας τα στοιχεία εκείνα που θα το κάνουν να πρωταγωνιστήσει και πάλι στην ενδιαφέρουσα αγορά των πολύ μικρών αυτοκινήτων.

Εχει φρέσκια εμφάνιση, εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας (σημαντικό το αναβαθμισμένο πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense), προσφέρει δυνατότητες εξατομίκευσης, είναι σβέλτο, οικονομικό, με ελκυστική τιμή και με όλο το πακέτο after sales της Toyota. Της μάρκας που παραδοσιακά διακρίνεται για την αξιοπιστία.

 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Οικολογικό καύσιμο
Η FCA (Fiat Chrysler Automobiles) και η Eni (πολυεθνικός κολοσσός στον τομέα της ενέργειας) εξέλιξαν ένα νέο υγρό καύσιμο με την ονομασία «Α20». Προσφέρει χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών ρύπων, χάρη και στη...
Οικολογικό καύσιμο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Διπλής χρήσης
Το μικρότερο SUV της Lexus κερδίζει τις εντυπώσεις με την αισθητική του και όχι μόνο. Διατίθεται ως δικίνητο ή τετρακίνητο, βενζινοκίνητο ή υβριδικό. Είναι σαφές τόσο από τις αναλογίες του UX (μήκος 4,495,...
Διπλής χρήσης
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εργαλείο πόλης
Tο μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Peugeot αποτελεί απτό δείγμα της εποχής. H κατηγορία των μικρών πόλης έχει μεγαλώσει τόσο, που πλέον δεν είναι λίγοι αυτοί οι οποίοι με ένα τέτοιο πεντάθυρο 1.000άρι τσέπης...
Εργαλείο πόλης
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Κινητήρας της χρονιάς
Στη διεθνή διοργάνωση για τη βράβευση του «Κινητήρα της Χρονιάς» («Engine of the Year»), ο κινητήρας βενζίνης 1,2 PureTech Turbo που εξελίχθηκε από τον Ομιλο PSA (Peugeot – Citroen) αναδείχθηκε από μια διεθνή...
Κινητήρας της χρονιάς
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Tiguan επταθέσιο
Το Tiguan είναι ένα από τα παγκόσμια best-sellers και εντάσσεται στο Top-10 των δημοφιλέστερων μοντέλων στην Ευρώπη. Πλέον άρχισε να διατίθεται και το Tiguan Allspace, μια έκδοση με μεγαλύτερες διαστάσεις.
Tiguan επταθέσιο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και με πρίζα
Η Seat ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπορ επίπεδο εξοπλισμού FR.
Και με πρίζα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας