Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο νέος Μπούμπκα είναι εδώ!
EPA / TYTUS ZMIJEWSKI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο νέος Μπούμπκα είναι εδώ!

  • A-
  • A+

Οσοι γνωρίζουν από στίβο ήταν σίγουροι πως ο Αρμάντ Ντουπλάντις θα έκανε κάποια στιγμή μια τεράστια επίδοση στο άλμα επί κοντώ. Ο 20χρονος Σουηδός φάνηκε... βιαστικός και το Σάββατο το βράδυ πραγματοποίησε άλμα στα 6.17, σπάζοντας το παγκόσμιο ρεκόρ του Λαβιλενί (6.16) από το 2014. Ο, γεννημένος στην Αμερική, Σουηδός άλτης είχε δώσει σημαντικά δείγματα από το 2018, όταν με 6.05 κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό, ενώ τον Οκτώβριο ήρθε δεύτερος στο Παγκόσμιο του Κατάρ με 5.97. 

Αναμφίβολα έδειξε εξαρχής πως το μέλλον τού ανήκει, όμως κανείς δεν περίμενε πως θα έκανε το παγκόσμιο ρεκόρ τόσο γρήγορα. Η ιστορική επίδοση έγινε σε μίτινγκ κλειστού στίβου στην Πολωνία και συγκεκριμένα στην πόλη Τούρον. Σε ένα γήπεδο που δεν είχε πολύ κόσμο, ο Ντουπλάντις βρήκε ένθερμη συμπαράσταση από τον Εμμανουήλ Καραλή. Ο Ελληνας άλτης έμεινε μέχρι το τέλος, παρακολουθώντας τις προσπάθειες του συνομήλικου συναθλητή, ενθαρρύνοντάς τον. Στο τέλος, ο Καραλής τον σήκωσε στους ώμους, κάνοντας τον γύρο του θριάμβου (φωτ.)! 

Το πρωί του αγώνα, ο Λαβιλενί είχε στείλει μήνυμα, γράφοντάς του «Σήμερα θα είναι μια μεγάλη μέρα για σένα, αλλά ελπίζω όχι πολύ μεγάλη» και είναι εμφανές πως ο 34χρονος Γάλλος ήξερε, βάσει της εμπειρίας του, πως το ρεκόρ ήταν θέμα χρόνου να γίνει. 

Με το 6.17, ο Ντουπλάντις έκανε παγκόσμιο ρεκόρ γενικά στο άλμα επί κοντώ, αφού με πρόσφατη οδηγία της IAAF, δεν διαχωρίζονται οι επιδόσεις σε ανοιχτό και κλειστό στίβο. Πάντως, σε γήπεδο δίχως οροφή, κορυφαία επίδοση παραμένει το 6.14 του Σεργκέι Μπούμπκα, ο οποίος μέσα σε μια δεκαετία κατάφερε να ανεβάσει το παγκόσμιο ρεκόρ κατά 34 πόντους! Ο Ντουπλάντις, πάντως, έχει πολλά χρόνια μπροστά του για να επιχειρήσει κάτι αντίστοιχο, όσο δύσκολο κι αν φαίνεται. 

ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Το μετά θάνατον μυστήριο με τη Στέλλα Ουόλς
Σαν σήμερα, 3 Απριλίου 1911, γεννήθηκε στην Πολωνία η Στανισλάβα Βαλασίεβιτς. Μια αθλήτρια που ξεχώρισε εν ζωή για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον στίβο, αλλά έγινε είδηση και με τον θάνατό της.
Το μετά θάνατον μυστήριο με τη Στέλλα Ουόλς
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
«Θα πληρώνουμε για να προπονούμαστε;»
Προπονείται - κινδυνεύει στο ιδιωτικοποιημένο Κ1 (ΟΑΚΑ). Εισπράττει «παγκόσμιο σχέδιο εξολόθρευσης». Εξασφαλίζει «ισορροπία και αρμονία» από τον δίσκο της. Η Κρίστι Αναγνωστοπούλου δεν ησυχάζει ποτέ.
«Θα πληρώνουμε για να προπονούμαστε;»
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Η κούρσα που δεν έτρεξε 
Ισως το όνομα του Ερικ Λίντελ να μην είχε γίνει γνωστό εκτός Σκοτίας, αν δεν υπήρχε η βραβευμένη με Οσκαρ ταινία «Οι δρόμοι της φωτιάς».
Η κούρσα που δεν έτρεξε 
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Δεύτερο παγκόσμιο ρεκόρ μέσα σε μια βδομάδα από τον Ντουπλάντις
O 20χρονος Σουηδός έσπασε εκ νέου το παγκόσμιο ρεκόρ στο άλμα επί κοντώ, ξεπερνώντας τα 6,18 μέτρα στο μίτινγκ της Γλασκόβης.
Δεύτερο παγκόσμιο ρεκόρ μέσα σε μια βδομάδα από τον Ντουπλάντις
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
«Δεν θέλω να με υποχρεώσει η προσωπική παρακμή»
Η νεράιδα του άλματος εις μήκος είπε προ ημερών πως στο Τόκιο θα πέσει η προσωπική αυλαία. Η «επαναστάτρια» Ρωσίδα Ντάρια Κλίσινα, από τις ΗΠΑ, υπενθύμισε τον κυκεώνα των αναβολικών...
«Δεν θέλω να με υποχρεώσει η προσωπική παρακμή»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας