Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πάλι στο πρώτο σκαλί

Ο Λιούις Χάμιλτον επανήλθε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, μετά το «διάλειμμα» της Μαλαισίας, όπου είχε επικρατήσει η Ferrari του Σεμπάστιαν Φέτελ

AP Photo/ Mark Schiefelbein

Πάλι στο πρώτο σκαλί

  • A-
  • A+

Ηταν ο καλύτερος σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές, πήρε άνετα την 41η του πολ ποζίσιον και εξίσου άνετα κατέκτησε τη νίκη -την 35η της καριέρας του- στο γκραν πρι της Κίνας, τον τρίτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Ο λόγος για τον Λιούις Χάμιλτον που επανήλθε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, μετά το «διάλειμμα» της Μαλαισίας, όπου είχε επικρατήσει η Ferrari του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Αγγλος πιλότος της Mercedes αποσπάστηκε και στην κορυφή της βαθμολογίας με 68 βαθμούς, ενώ ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής νιώθει πλέον καυτή την ανάσα του Νίκο Ρόζμπεργκ, που με την προχθεσινή δεύτερη θέση του τον έφτασε στους τέσσερις βαθμούς (55-51).

Τον ρυθμό της Mercedes, που έκανε το δεύτερο «1-2» της σε τρεις αγώνες, μπορούσε να ακολουθήσει μόνο η Ferrari -αλλά και αυτή με αρκετά δευτερόλεπτα διαφορά. Ο Φέτελ προσπάθησε να πάρει τη δεύτερη θέση από τα χέρια του Ρόζμπεργκ, όμως οι μηχανικοί της Mercedes αντέδρασαν σωστά κάθε φορά που ο Γερμανός επιδίωξε το προβάδισμα μέσα από τα πιτ στοπ. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα κόκκινα μονοθέσια είναι πολύ ανταγωνιστικά και θα διεκδικήσουν με αξιώσεις κάτι καλύτερο στο γκραν πρι του Μπαχρέιν της επόμενης Κυριακής.

AP Photo/ Andy Wong

Με τον Χάμιλτον να φαίνεται σίγουρος νικητής ήδη από τον 20ό γύρο του προχθεσινού γκραν πρι, τα βλέμματα εστίασαν στις μάχες που γίνονταν πιο πίσω και ειδικά στον νεαρό Μαξ Φερστάπεν. Ο μόλις 17χρονος πιλότος της Toro Rosso αναδείχθηκε αστεράκι της ημέρας. Ξεκίνησε από τη 13η θέση και με εντυπωσιακές προσπεράσεις έφτασε μέχρι την 8η, ξεσηκώνοντας τους θεατές στην πίστα της Σανγκάης με τις οδηγικές του ικανότητες. Ομως τον πρόδωσε ο κινητήρας της Toro Rosso που «έσκασε» ενώ απέμεναν μόλις τρεις γύροι για τον τερματισμό της κούρσας.

Η McLaren πλησίασε στον πρώτο της βαθμό για τη φετινή σεζόν, όμως ο Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε 12ος. Η θέση αυτή θεωρήθηκε επιτυχία από τον Ισπανό, που ξεκινούσε 17ος και εκμεταλλεύτηκε τη σύγκρουση Μαλδονάδο - Μπάτον και τις εγκαταλείψεις ώστε να πλασαριστεί καλύτερα. Πάντως το μονοθέσιο της βρετανικής ομάδας αυτή τη χρονική στιγμή δεν είναι φτιαγμένο για κάτι παραπάνω. Και μόνο το γεγονός ότι η McLaren μαζί με την προβληματική Manor Marussia είναι οι μοναδικές κατασκευάστριες που δεν έχουν ακόμα κατακτήσει ούτε έναν βαθμό λέει πολλά...

Χάμιλτον - Ρόζεμπερκ: Η πρώτη κόντρα της σεζόν

Η Mercedes πήρε κεφάλι από νωρίς στο πρωτάθλημα, οι οδηγοί της κάνουν το 1-2 στους αγώνες... Ολα παραπέμπουν στο «φιλμ» του 2014. Και για να μοιάσει ακόμα περισσότερο η φετινή σεζόν με την περσινή, προχθές είχαμε και την πρώτη σύγκρουση μεταξύ Νίκο Ρόζμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον, των άσπονδων «ομόσταβλων» της γερμανικής ομάδας.

Ο Γερμανοφινλανδός κατηγόρησε τον Αγγλο ότι του χάλασε χωρίς λόγο τον αγώνα του. Συγκεκριμένα, τον χαρακτήρισε «πολύ αργό» σε μερικές φάσεις, κάτι που ανάγκασε και τον ίδιο να πηγαίνει πιο αργά και επέτρεψε στον Φέτελ να τον πλησιάσει. «Ηταν αχρείαστη η τακτική του. Δημιούργησε πρόβλημα στον αγώνα μου, καθώς οδηγώντας πιο αργά απ’ ό,τι χρειαζόταν στην αρχή των “στιντς”, επέτρεψα στον Φέτελ να με πλησιάσει. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Σεμπάστιαν να κάνει το πιτ στοπ του νωρίτερα, προσπαθώντας να με προσπεράσει και έτσι έπρεπε να βρίσκομαι διαρκώς σε άμυνα. Σπατάλησα αρκετό μέρος του αγώνα μου με την κατάσταση αυτή, ενώ και τα ελαστικά μου υπέφεραν καθώς τα δικά μου “στιντ” ήταν πιο μακριά», είπε στη συνέντευξη Τύπου.

Ολα αυτά τα έλεγε με τον Χάμιλτον καθισμένο δίπλα του. Ο Αγγλος παρέμεινε απαθής, έως ότου ήρθε η σειρά του να μιλήσει: «Δεν είναι δική μου δουλειά να φροντίζω για τον αγώνα του Νίκο», απάντησε. «Δική μου δουλειά είναι να κουμαντάρω το δικό μου αυτοκίνητο και να το κρατώ γερό, δυνατό και γρήγορο, εξασφαλίζοντας παράλληλα την πρώτη θέση. Δεν έκανα ηθελημένα καμία κίνηση για να φρενάρω όσους με ακολουθούσαν. Εστίασα στον δικό μου αγώνα. Αν ο Νίκο ήθελε να με προσπεράσει, ας το επιχειρούσε. Δεν το έκανε όμως!»

 

ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Θρίαμβος του Μπότας, προβληματισμός στη Ferrari
Πριν ξεκινήσει το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, όλα έδειχναν ότι από την αρχή θα εξελιχθεί σε άλλο ένα μπρα ντε φερ μεταξύ Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ – τουλάχιστον αυτό έβγαινε από τις...
Θρίαμβος του Μπότας, προβληματισμός στη Ferrari
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Κόλπο γκρόσο
Στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, όλα έδειχναν ότι η Ferrari θα κέρδιζε τη Mercedes μέσα στο σπίτι της, στη Γερμανία. Ο Φέτελ διατήρησε την πρωτοπορία από την αρχή του αγώνα, με τον Μπότας και τον Ράικονεν να...
Κόλπο γκρόσο
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Η Ferrari είναι εδώ!
​Ηταν 20 Σεπτεμβρίου 2015, στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης, όταν μονοθέσιο της Ferrari πανηγύρισε για τελευταία φορά νίκη στη Formula 1. Χρειάστηκε να περάσουν 18 μήνες από τότε, αλλά η Scuderia βρίσκεται ξανά...
Η Ferrari είναι εδώ!
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Ολα θα είναι... σαν καινούργια!
​Η φετινή σεζόν της Formula 1 ξεκινάει στην Αυστραλία, με τα μονοθέσια πιο μεγάλα, πιο γρήγορα, πιο επιθετικά, να τεστάρουν τις οδηγικές ικανότητες των πιλότων τους. Ομως οι αλλαγές θα φέρουν μεταβολή και στην...
Ολα θα είναι... σαν καινούργια!
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Ενοχο μυστικό
Το γερμανικό τηλεοπτικό κανάλι ARD και η βρετανική εφημερίδα «The Sunday Times» έβγαλαν στο φως απόρρητες εκθέσεις της παγκόσμιας ομοσπονδίας στίβου, της IAAF, σύμφωνα με τα οποία οι δείκτες των αναλύσεων σε...
Ενοχο μυστικό
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Ο αγέλαστος «ιπτάμενος Φινλανδός»
Πέρασαν 46 χρόνια από τις 2 Οκτωβρίου 1973, τη μέρα που «έφυγε» ο Πάαβο Νούρμι, ο «ιπτάμενος Φινλανδός» δρομέας μέσων και μεγάλων αποστάσεων που κατέκτησε 9 χρυσά και 3 αργυρά ολυμπιακά μετάλλια.
Ο αγέλαστος «ιπτάμενος Φινλανδός»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας