Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κόλπο γκρόσο

Μολονότι ξεκίνησε 14ος στο γκραν πρι της Γερμανίας, ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Φέτελ για να νικήσει και να πάρει πάλι προβάδισμα

AP Photo/Jens Meyer
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Κόλπο γκρόσο

  • A-
  • A+

Στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, όλα έδειχναν ότι η Ferrari θα κέρδιζε τη Mercedes μέσα στο σπίτι της, στη Γερμανία. Στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, τα μονοθέσια της Σκουντερία είχαν θαυμαστή αξιοπιστία και ταχύτητα. Ηρθε και η 14η θέση του Λιούις Χάμιλτον το Σάββατο, οπότε ο δρόμος του Σεμπάστιαν Φέτελ από την πολ ποζίσιον στη νίκη φαινόταν ανοιχτός...

Ο Γερμανός διατήρησε την πρωτοπορία από την αρχή του αγώνα, με τον Βάλτερι Μπότας και τον Κίμι Ράικονεν να ακολουθούν. Πιο πίσω, όμως, ήδη από τον 4ο γύρο ο Χάμιλτον είχε ανέβει στην πρώτη δεκάδα. Και στον 15ο γύρο πλησίασε το γκρουπ της κορυφής. Δεν θα σταματούσε εκεί όμως.

Στον 20ό γύρο, ο Φέτελ μπήκε στα πιτ και, όταν επέστρεψε, ήταν πίσω από τον ομόσταβλό του, τον Ράικονεν. Δέκα γύρους αργότερα, ο Γερμανός εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του στους μηχανικούς του, καθώς ήταν πιο γρήγορος από τον Φινλανδό και έχανε χρόνο πίσω του φθείροντας παράλληλα τα ελαστικά του. Η Ferrari δεν πήρε απόφαση αμέσως, όμως έστω και καθυστερημένα είπε στον Ράικονεν να αφήσει τον Φέτελ να τον προσπεράσει. Πάλι φαινόταν ανοιχτός ο δρόμος για τον Γερμανό.

Ομως τότε ήρθε η βροχή... Δεν κάλυψε όλη την πίστα, όμως ήταν αρκετή για να αλλάξει τα σχέδια των μηχανικών. Οσοι πόνταραν στα ενδιάμεσα, ήταν αυτοί που τελικά δικαιώθηκαν, όπως η Mercedes που πλησίασε πολύ στην κορυφή.

Ο Φέτελ δεν αντιμετώπιζε προβλήματα, έως ότου ένα λάθος φρενάρισμα τον έστειλε στην άμμο και πάνω στον προστατευτικό τοίχο, βάζοντας τέλος στην κούρσα του. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εκμηδένισε τις αποστάσεις και ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε τη συγκυρία για να πάρει μια ανέλπιστη πρωτοπορία και να την κρατήσει μέχρι τέλους, ανεβαίνοντας παράλληλα στην κορυφή της βαθμολογίας, με 17 βαθμούς περισσότερους από τον Φέτελ.

«Το πίστευα! Ηταν δύσκολο μεν, ξεκινώντας από την 14η θέση, αλλά πρέπει πάντα να πιστεύεις στη νίκη. Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά, το αυτοκίνητο σήμερα ήταν φανταστικό. Είναι μία από τις καλύτερες κούρσες της ζωής μου», δήλωσε συγκινημένος στο τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον και εντόπισε ακριβώς πού κρίθηκε ο αγώνας:

«Οταν άρχισε να βρέχει, κατάλαβα ότι αυτή ήταν η ευκαιρία μου. Ομως δεν ήξερα τι θα συνέβαινε κατόπιν. Το λάθος του Φέτελ μάς ωφέλησε. Είναι τόσο ωραίο που καταφέραμε να κάνουμε το 1-2 για τη Mercedes μέσα στην έδρα μας, λίγες μέρες αφότου μας ανανέωσε τα συμβόλαια (σ.σ.: του ίδιου και του Βάλτερι Μπότας)».

Ο Φέτελ ήταν απογοητευμένος που για άλλη μια φορά δεν κατάφερε να σπάσει το ρόδι στο Χοκενχάιμ και να πάρει την παρθενική νίκη του στην πατρίδα του:

«Δεν ήταν ένα τεράστιο λάθος, όμως είχε τεράστιες συνέπειες στον αγώνα μας. Και είναι απογοητευτικό, γιατί έως τότε όλα πήγαιναν καλά. Αν έλειπε και η βροχή... Δεν τη χρειαζόμασταν... Το Σαββατοκύριακο ήταν γενικά θετικό, αν εξαιρέσουμε το δικό μου λάθος. Γι’ αυτό θέλω να ζητήσω συγγνώμη από την ομάδα που έκανε τα πάντα σωστά. Ενα μικρό λάθος, μια μεγάλη απογοήτευση. Τα λάστιχα δεν ήταν φρέσκα, όμως γλιστρούσε για όλους, όχι μόνο για μένα...»

ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Θρίαμβος του Μπότας, προβληματισμός στη Ferrari
Πριν ξεκινήσει το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, όλα έδειχναν ότι από την αρχή θα εξελιχθεί σε άλλο ένα μπρα ντε φερ μεταξύ Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ – τουλάχιστον αυτό έβγαινε από τις...
Θρίαμβος του Μπότας, προβληματισμός στη Ferrari
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Η Ferrari είναι εδώ!
​Ηταν 20 Σεπτεμβρίου 2015, στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης, όταν μονοθέσιο της Ferrari πανηγύρισε για τελευταία φορά νίκη στη Formula 1. Χρειάστηκε να περάσουν 18 μήνες από τότε, αλλά η Scuderia βρίσκεται ξανά...
Η Ferrari είναι εδώ!
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Ολα θα είναι... σαν καινούργια!
​Η φετινή σεζόν της Formula 1 ξεκινάει στην Αυστραλία, με τα μονοθέσια πιο μεγάλα, πιο γρήγορα, πιο επιθετικά, να τεστάρουν τις οδηγικές ικανότητες των πιλότων τους. Ομως οι αλλαγές θα φέρουν μεταβολή και στην...
Ολα θα είναι... σαν καινούργια!
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Ο νέος βασιλιάς
Πρώτος τίτλος στη F1 για τον Νίκο Ρόζμπεργκ και δεύτερος για την οικογένειά του, 34 χρόνια μετά τον θρίαμβο του πατέρα του. Από τα πολλά σενάρια που χάριζαν τον τίτλο στον Γερμανοφινλανδό πιλότο της Mercedes,...
Ο νέος βασιλιάς
ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Επτά ομάδες καταγγέλλουν τη συμφωνία FIA - Ferrari
Απομένουν 10 μέρες μέχρι τη διεξαγωγή του πρώτου γκραν πρι της χρονιάς στην Αυστραλία, όμως στην Formula 1 επικρατεί νευρικότητα συμφωνία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) με τη Ferrari.
Επτά ομάδες καταγγέλλουν τη συμφωνία FIA - Ferrari

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας