Συνεχίζει την παράδοση

Το όνομα Swift «τρέχει» στην αγορά εδώ και 35 χρόνια, έχοντας διαχρονικά μια καλή πορεία. Η ολοκαίνουργια –έβδομη– γενιά του μοντέλου διαδέχεται ένα πετυχημένο μοντέλο. Και διεκδικεί σημαντικό μερίδιο της αγοράς των μικρών, η οποία παρουσιάζει ανοδικές τάσεις.

Είναι γεγονός πως η φόρμα του νέου Swift βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με τη σιλουέτα του προηγούμενου μοντέλου.

Οι ιδιαίτερες κολόνες που στηρίζουν το παρμπρίζ μαζί με τα τραπεζοειδή πλαϊνά κρύσταλλα των μπροστινών θυρών, θαρρείς πως ενσωματώθηκαν αυτούσια από την προηγούμενη γενιά, σε μια προσπάθεια… απόδοσης τιμών, σε ένα πετυχημένο σχέδιο.

Σαφώς οι μεγαλύτερες αισθητικές παρεμβάσεις επικεντρώνονται στον πρόβολο και στην ουρά, με τις εξωτερικές διαστάσεις να παραμένουν συμπαγείς.

Το αμάξωμα του νέου Swift είναι κατά 10 χιλ. μικρότερο σε μήκος από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το μεταξόνιό του παρουσιάζεται κατά 20 χιλιοστά μεγαλύτερο. Το συνολικό μήκος δεν ξεπερνά τα 3,9 μέτρα, επιβεβαιώνοντας ακόμα μια φορά πως οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν ακολούθησαν την τάση των Ευρωπαίων ανταγωνιστών τους με αμαξώματα 4+ μέτρων.

Ακόμα και με αυτές τις διαστάσεις το Swift είναι απρόσμενα ευρύχωρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές.

Suzuki Swift

Ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε κατά 54 λίτρα (συνολικά 265 λίτρα), ενώ στην καμπίνα, η άνεση στο πλάτος είναι κάτι άμεσα αντιληπτό. Αυτό επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία όπου το μήκος κατά τον εγκάρσιο άξονα του αυτοκινήτου έχει διευρυνθεί κατά 40 χιλιοστά, ενώ η απόσταση μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων έχει διευρυνθεί κατά 20 χιλ.

Περισσότερο εντυπωσιακά προκύπτουν τα στοιχεία που έχουν να κάνουν με τη δομική ταυτότητα του νέου Swift. Το αμάξωμα είναι κατά 8% πιο αεροδυναμικό, ενώ και η ηχομόνωση έχει βελτιωθεί κατά 3% σε σχέση με τα προηγούμενα Swift. Ευχάριστη έκπληξη και η απώλεια βάρους κατά 120 κιλά, με το απόβαρο να κυμαίνεται από 840 έως 980 κιλά, αναλόγως την έκδοση.

Ενα ελαφρύ αυτοκίνητο παρουσιάζει συμπεριφορά με μικρότερες αδρανειακές τάσεις και απαιτεί λιγότερο έργο από τον κινητήρα του προς όφελος των επιδόσεων.

Είναι γεγονός πως το νέο Swift σού δίνει αυτή την αίσθηση ειδικά στην περίπτωση της έκδοσης όπου ένας κλασικός ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.242 κ.εκ. επιτυγχάνει πραγματική μέση κατανάλωση 5,5 λίτρων/100 χλμ.

Το νέο Suzuki Swift είναι ευχάριστο στον δρόμο και ταυτόχρονα ισορροπημένο με πιο ώριμο χαρακτήρα σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό οφείλεται σε πολλές επιμέρους αλλαγές και βελτιώσεις, αρχής γενομένης από το νέο δάπεδο, τις ενισχυμένες αναρτήσεις με την αλλαγμένη γεωμετρία και τα μεγαλύτερα μεταξόνιο και μετατρόχια.

Τα πρώτα πράγματα που γίνονται αμέσως αντιληπτά είναι ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η απουσία κραδασμών, όπως και η βελτιωμένη άνεση από την ανάρτηση, στην οποία ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας αντιδρά κάπως «ξερά» μόνο στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Επιπλέον, το νέο Swift είναι εύκολο στους χειρισμούς, φιλικό και ευέλικτο στην οδήγηση στην πόλη, αποπνέοντας παράλληλα συμπαγή αίσθηση στον οδηγό και σιγουριά.

Περνώντας σε μια διαδρομή με στροφές, εμφανίζεται πιο ουδέτερο στις αντιδράσεις του και σε κλειστά κομμάτια με γεμάτο γκάζι η στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης του εσωτερικού τροχού έχει εξαλειφθεί.

Η προσπέλαση στις λακκούβες θα γίνει αντιληπτή, ειδικά για τις εγκάρσιες, ωστόσο σε καμία περίπτωση οι ανωμαλίες δεν θα κουράσουν τους επιβαίνοντες.

Στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζεται πολύ σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους, ωστόσο η απορρόφηση του θορύβου από την κύλιση και την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου δεν είναι απόλυτα ικανοποιητική.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Μέλος της
ΕΝΕΔ