Σύγχρονη πρόταση

Η κατηγορία των compact crossovers αυξήθηκε τέσσερις φορές σε μέγεθος από το 2015. Χωρίς αμφιβολία, αποτελεί κυρίαρχη τάση στην αγορά λόγω της ευελιξίας που τα οχήματα αυτά προσφέρουν σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλα τα εδάφη. Το Arona στοχεύει ακριβώς στην καρδιά της κατηγορίας και έχει όλα τα προσόντα να διεκδικήσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς. 

Το Arona είναι κομψό, ευρύχωρο, πρακτικό και άνετο για καθημερινή αστική χρήση, όσο και στιβαρό, σπορ και αποδοτικό για τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου.

Ολα αυτά, μαζί με την τελευταία τεχνολογία σε θέματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, την ελκυστική σχεδίασή του καθώς και τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης που είναι διαθέσιμες.

Το Arona κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell και αποτελεί βασικό μοντέλο-κλειδί στην γκάμα της ισπανικής μάρκας για την αύξηση των πωλήσεων. 

Οι βασικές διαστάσεις του Arona είναι: 4.138 χιλ. μήκος, 1.780 χιλ. πλάτος και 1.543 χιλ. ύψος. Ιδανικές συμπαγείς διαστάσεις για ευέλικτη οδήγηση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και στην ύπαιθρο που προσφέρουν παράλληλα ένα εκπληκτικά ευρύχωρο εσωτερικό.

Η Seat έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες που κάνουν τη ζωή του οδηγού στον δρόμο ευκολότερη.

O διαθέσιμος χώρος εμπρός και πίσω για τους επιβάτες είναι περισσότερος, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει την κορυφαία τιμή των 400 λίτρων, ξεκάθαρα ο μεγαλύτερος σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. 

Η οροφή του και οι ράγες οροφής φέρουν σχεδιαστικές γραμμές που θυμίζουν την αισθητική των οχημάτων παντός εδάφους. Χωρίς αμφιβολία, το Arona έχει τη δική του προσωπικότητα.

Αυτό γίνεται σαφές και στο εσωτερικό, το οποίο ξεχωρίζει όχι μόνο για την οριζόντια διάταξη που τονίζει και ενισχύει το μέγεθος του αυτοκινήτου δίνοντας μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας, αλλά και για την κορυφαία ποιότητά του. 

Εκτός από αυτές τις λεπτομέρειες, το High Console Concept δίνει στην κονσόλα μεγαλύτερη προβολή ενισχύοντας την ασφάλεια και την εργονομία, καθώς κάθε στοιχείο είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από τον δρόμο. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο κάθισμα του οδηγού και όλα τα όργανα είναι προσανατολισμένα προς αυτόν.

Seat Arona

Τα πάντα είναι προσβάσιμα, επιτρέποντας εύκολη ρύθμιση και αυξημένη ασφάλεια. Τα καθίσματα είναι πιο άνετα και παρέχουν μεγαλύτερη αίσθηση προστασίας. 

Μελετώντας το Arona διακρίνουμε τα περισσότερα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας MQB A0. Το βάρος, για παράδειγμα. Το Arona είναι από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, γεγονός που συμβάλλει στις καλύτερες επιδόσεις (με χαμηλότερη κατανάλωση) όσο και στη δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Το Arona είναι ευέλικτο, ασφαλές, σταθερό, με εξαιρετική ανάρτηση, φρενάρει καλά, ενώ το τιμόνι ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. 

Πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις από τον συνδυασμό του με τον τρικύλινδρο TSI των 1.000 κυβικών και των 115 ίππων.

Ακούγονται λίγα τα κυβικά, αλλά δεν είναι αυτό που νομίζετε. Ο κινητήρας είναι ψυχωμένος σε όλο το εύρος λειτουργίας του και συνδυάζεται καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων (διατίθεται και με αυτόματο DSG 7 σχέσεων) με τον εύχρηστο επιλογέα.

Ο οδηγός απλά θα χρειαστεί να ασχοληθεί περισσότερο με το κιβώτιο όταν το Arona είναι φορτωμένο προκειμένου να διατηρεί τον μικρό 3κύλινδρο στη μεσαία περιοχή στροφών του, όπου και αποδίδει καλύτερα. 

Ο 1.0 TSI των 115 ίππων και με δεδομένη τη διαφορά τιμής των μόλις 600 ευρώ με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, θεωρούμε πως έχει το προβάδισμα έναντι της βασικής εκδοχής των 95 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Από κει και πέρα η γκάμα περιλαμβάνει το diesel των 1.600 κυβικών σε δύο εκδόσεις με 95 και 115 ίππους, ενώ το πιο ισχυρό σύνολο θα είναι ο 1.5 TSI Evo των 150 ίππων με το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων.

Τέλος, μετά τα μέσα του 2018 θα λανσαριστεί ο κινητήρας 1.0 TSI 90 PS CNG. Η SEAT είναι ο πρώτος κατασκευαστής που λανσάρει κινητήρα που τροφοδοτείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο στην κατηγορία των compact crossovers.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας