Νέα πρόταση

Η Skoda μπαίνει δυναμικά στην best-seller κατηγορία των μικρομεσαίων SUV με το νέο Karoq, τον πιο πρόσφατο εκπρόσωπο της νέας γλώσσας σχεδίασης της μάρκας. Είναι έκδηλο από την εξωτερική εμφάνιση, με τον σχεδιασμό, τις διαφοροποιημένες γραμμές αλλά και τις μεγαλύτερες -σε σχέση με το Yeti- διαστάσεις, πως πρόκειται για ένα τελείως καινούργιο αυτοκίνητο.

Ενα αυτοκίνητο που έρχεται να πλασαριστεί δυναμικά εκεί που παίζει πλέον δυνατά η αγορά. Αυτά τα ψηλά αυτοκίνητα με τις λογικές διαστάσεις που πηγαίνουν (σχεδόν) παντού.

Καλύπτει όλες τις ανάγκες της οικογένειας, της εργασίας, της καθημερινότητας και του ελεύθερου χρόνου.

Σχεδιαστικά το τρισδιάστατο εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τους προβολείς με τον γεωμετρικό σχεδιασμό και το ακριβές περίγραμμα.

Μια στενή λωρίδα φώτων κατά μήκος της βάσης των προβολέων παρέχει φωτισμό για τα φλας και τα φώτα ημέρας. Η μάσκα, που διαθέτει χρωμιωμένο περίγραμμα, έχει το κλασικό για τραπεζοειδές σχήμα, ενώ το μεγάλο λογότυπο της μάρκας είναι εμφατικά τοποθετημένο στο χείλος του διακριτικού καπό.

Το πλάτος του αμαξώματος τονίζεται και άλλο στο πίσω μέρος με τη βοήθεια οριζόντιων γραμμών. Τα επίπεδα χαρακτηριστικά πίσω φώτα χωρίζονται σε δύο τμήματα: η εξωτερική τους πλευρά βρίσκεται στα φτερά, ενώ η εσωτερική στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.

Οι ανακλαστήρες βρίσκονται κάτω από τους αισθητήρες στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα. Τα φώτα στο πίσω μέρος ενσωματώνουν τα φώτα θέσης, τα φώτα των φρένων, καθώς και της πινακίδας κυκλοφορίας που είναι τεχνολογίας LED, ενώ σχηματίζουν το καθιερωμένο για τα μοντέλα της Skoda «C».

Η παράδοση στην άριστη εκμετάλλευση των χώρων βρίσκει εφαρμογή και στο νέο μοντέλο. Το κόμπακτ SUV έχει μήκος 4.382 χιλιοστά, πλάτος 1.841 χιλιοστά και ύψος 1.603 χιλιοστά.

Η αύξηση των διαστάσεων είναι προς όφελος των επιβατών, με το μεγάλο μεταξόνιο των 2.638 χιλιοστών να παρέχει μια ένδειξη για την ιδιαίτερα άνετη σχεδίαση του εσωτερικού με τους γενναιόδωρους χώρους.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση.

Στο εσωτερικό υπάρχει μια ποιοτική εικόνα υλικών και συναρμολόγησης που σε συνδυασμό με τον σύγχρονο σχεδιασμό, θυμίζει premium κατασκευή.

Ο μοντέρνος σχεδιασμός στο ταμπλό παντρεύεται με πλούσιο εξοπλισμό και πρακτικές λύσεις που κάνουν απολαυστική τη φιλοξενία στα ενδότερα του νέου Skoda. Το ταλέντο των δημιουργών στη χωροταξική μελέτη είναι αποδεδειγμένο και υπαρκτό και στο Karoq. Η καμπίνα υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις 5 ενηλίκων που ανακαλύπτουν αεράτους χώρους τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι.

Ο χιλιάρης κινητήρας της εισαγωγικής έκδοσης είναι ελαστικός ακόμα και αν ξεχαστείς με μεγάλη σχέση στο μακρύ 6άρι κιβώτιο, αλλά και πρόθυμος να ανεβάσει στροφές με αντίστοιχο τράβηγμα.

Το Karoq με τον μικρό TSI δεν είναι λύση ανάγκης, αλλά ο κινητήρας που θα ικανοποιήσει το 80% των μελλοντικών αγοραστών του.

Παράλληλα διατηρεί χαμηλά τις καταναλώσεις στα 7 λίτρα/100 χλμ. και δίνει την απάντηση γιατί οι αγοραστές στρέφονται πλέον στη βενζίνη. Η ηχομόνωση της καμπίνας και η ποιοτική κύλιση προσφέρουν ευχάριστες ταξιδιωτικές στιγμές.

Θετικότατος ο επιλογέας στις αλλαγές, όσο σφικτός χρειάζεται, το δε τιμόνι είναι απρόσμενα -λόγω κατηγορίας- ακριβές και αρκετά άμεσο. Στις στροφές παρά τις κάποιες κλίσεις κρατάει καλά.

Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και η απόσταση από το έδαφος στα 17,2 χιλ. υπόσχονται μια κάποια «μικρή περιπέτεια» εκτός ασφάλτου.

Σημαντικό στοιχείο ότι το αυτοκίνητο προσφέρει στον στάνταρ ή έξτρα εξοπλισμό του πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, όπως επίσης και σειρά συστημάτων πληροφόρησης και ψυχαγωγίας και υπηρεσιών συνδεσιμότητας.

Μεταξύ αυτών και ορισμένες ασυνήθιστες επιλογές που παραπέμπουν σε μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως το θερμαινόμενο τιμόνι και το εξατομικευμένο κλειδί, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να έχει προσωπικές ρυθμίσεις που υιοθετούνται αυτόματα με το ξεκλείδωμα για πολλές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως η επιλογή προφίλ οδήγησης, τα συστήματα υποβοήθησης, ο κλιματισμός, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ο εσωτερικός και εξωτερικός φωτισμός και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.

Συμπερασματικά πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ποιοτικό, πρακτικό και οδηγικά άνετο. Δεν βασίζεται σε σχεδιαστικά πυροτεχνήματα, αλλά μπορεί να πραγματοποιήσει όσα υπόσχεται σε αξιοπρόσεκτη τιμή με δεδομένο τα όσα προσφέρει.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας