Με στιλ αθλητικό

Είναι το μικρότερο μέλος της οικογένειας «Χ» της BMW και μόλις ήρθε! Για να αντιμετωπίσει δυνατούς αντιπάλους έχοντας πολλά προσόντα.

Το νέο crossover ξεπερνά κάθε συστολή και συνδυάζει δοκιμασμένη τεχνολογία με τολμηρή σχεδίαση που διαφοροποιείται από κάθε άλλη BMW προκείμενου να προσελκύσει νέους πελάτες στη μάρκα. Σε μια κατηγορία που δικαίως χαρακτηρίζεται ως η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη στην Ευρώπη.

Στο Μόναχο γνωρίζουν ότι δεν είναι εύκολος ο στόχος που έχουν βάλει καθώς ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, με εδραιωμένα μοντέλα όπως το Audi Q3 και η Mercedes GLA αλλά και το εντελώς καινούργιο Volvo XC40.

Στη μάσκα της νέας X2 η BMW παρουσιάζει για πρώτη φορά μια νέα υλοποίηση του κλασικού μοτίβου των «νεφρών».

Εχει κοντό καπό το οποίο προέκυψε από τη μετατόπιση της βάσης τού παρμπρίζ προς τα εμπρός, δίνοντας έτσι εμφάνιση κουπέ αλλά και αυξημένη αίσθηση ευρυχωρίας για τους εμπρός επιβάτες. Τα τονισμένα φτερά, η χαμηλή πλευρική κρυστάλλινη επιφάνεια και ένα σήμα BMW χωνευτό στην πίσω κολόνα είναι κάποιες ακόμη σχεδιαστικές εξάρσεις που υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου.

BMW X2 sDrive18i

Το νέο μοντέλο του BMW Group θυμίζει γυμνασμένο αθλητή αφού συνδυάζει το στιβαρό προφίλ μιας BMW X με τη σπορτίφ φινέτσα ενός κουπέ.

Χαρακτηριστικές λεπτομέρειες είναι οι θόλοι των τροχών με τετραγωνισμένο σχήμα, οι εντυπωσιακές απολήξεις εξαγωγής και οι τονισμένες ποδιές, η κομψή γραμμή οροφής, οι λείες γραμμές και τα παράθυρα που θυμίζουν κουπέ.

Πολλές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες τονίζουν τον ανεξάρτητο χαρακτήρα της BMW X2, επισημαίνοντας ταυτόχρονα και κατηγορηματικά τη σχέση της με την οικογένεια Χ.

Η διαχρονική μάσκα BMW είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, αφού στο νέο μοντέλο έχει γίνει αναστροφή του κλασικού τραπεζοειδούς σχήματος.

Είναι η πρώτη φορά που αυτή η σχεδιαστική λεπτομέρεια βλέπει το φως σε μια σύγχρονη BMW. Πολλά στοιχεία της παραπέμπουν σε θρυλικές BMW, όπως οι 2000 CS και 3.0 CSL.

Η X2 αποτελεί την πιο σπορ εκδοχή τής X1, με μικρότερο μήκος αλλά με ίδιο ακριβώς μεταξόνιο. Πιο χαμηλή, με οροφή που θυμίζει κουπέ στο πίσω μέρος, η X2 διαθέτει ένα πιο νεανικό και σύγχρονο παρουσιαστικό, με έντονες σπορ αναφορές, όπως η τοποθέτηση του λογότυπου της μάρκας στις πίσω κολόνες της οροφής. Με 4.360 χιλ. μήκος, 1.824 χιλ. πλάτος και 1.526 χιλ. ύψος, η Χ2 έχει το ίδιο πλάτος με την Χ1, αλλά 49 χιλ. μικρότερο μήκος και 69 χιλ. χαμηλότερο ύψος.

Τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται το ίδιο μεταξόνιο (2.670 χιλ.). Στο εσωτερικό οι χώροι για τους επιβάτες είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί και η θέση οδήγησης τέλεια.

Παρότι η απόσταση από το έδαφος δεν έχει αλλάξει, σε σχέση με την Χ1, τα εμπρός καθίσματα της Χ2 είναι τοποθετημένα δύο εκατοστά πιο κοντά στον δρόμο, δίνοντας αμέσως στον οδηγό πιο σπορ αίσθηση. Οι ρυθμίσεις (τόσο του καθίσματος όσο και της κολόνας) θα βολέψουν κάθε σωματότυπο. Από την άλλη στο μάλλον ρηχό και κάπως επίπεδο πίσω κάθισμα ψηλοί επιβάτες θα βρουν μειωμένο τον χώρο για το κεφάλι.

Ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα 470 λίτρα, είναι ένας από τους καλύτερους στην κατηγορία.

Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί κάποιος να μη σταθεί στον αεροδυναμικό συντελεστή του 0,28, που είναι και μια εξαιρετική τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας και τα χαρακτηριστικά τέτοιων οχημάτων.

Στο εσωτερικό οι ομοιότητες σε σχέση με την Χ1 είναι φυσικά μεγαλύτερες. Θα ξεχωρίσουμε τον πίνακα οργάνων με τεχνολογία black panel και το έγχρωμο σύστημα head up display, που προβάλλει βασικές πληροφορίες στο παρμπρίζ.

Στο μέσον δεσπόζει η 8,8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, που πλαισιώνεται από την έκτη πλέον γενιά του χειριστηρίου iDrive (μακρινή ανάμνηση πια οι δυσκολίες στον χειρισμό που χαρακτήριζαν την πρώτη γενιά του).

Στο λανσάρισμα η BMW διαθέτει την Χ2 με δύο κινητήρες, δίλιτρους και τετρακύλινδρους: έναν βενζίνης 192 ίππων στην προσθιοκίνητη sDrive20i και έναν ντίζελ σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης.

Αποδίδει 190 ίππους στην xDrive20d και 231 στην xDrive25d. Ερχονται και οι τρικύλινδροι 1.5 βενζίνης και ντίζελ. Σε γενικές γραμμές η γκάμα κινητήρων θα ακολουθήσει τα πρότυπα της Χ1.

Η βασική και πιο προσιτή από πλευράς τιμής έκδοσης είναι η sDrive18i με τον κινητήρα βενζίνης των 1.5 λίτρων.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας