Διαμαρτυρία μαθητών στο υπουργείο Παιδείας για το Νέο Λύκειο

mathites-diadilosi.jpg

Κινητοποίηση μαθητών για το Νέο Λύκειο Στις 14 του μήνα δίνουν πάλι ραντεβού τα παιδιά, υποστηρίζοντας ότι το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο κάνει το σχολείο ακόμα χειρότερο και πιο εξοντωτικό και βάζει νέα εμπόδια στο δικαίωμα στη μόρφωση | EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Σιδηρόφρακτο βρήκαν το υπουργείο Παιδείας μερικές εκατοντάδες μαθητές απ’ όλη την Αττική, που έφτασαν στο Μαρούσι για να διαμαρτυρηθούν για το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο, τις καταργήσεις ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, τα κενά και τις ελλείψεις σε βιβλία.

Μετά τα γεγονότα της περασμένης εβδομάδας τοποθετήθηκαν στις εισόδους λαμαρίνες για να μην μπορούν να σκαρφαλώνουν διαδηλωτές.

Ενταση σημειώθηκε με ρίψη μολότοφ από περίπου 20 μαθητές που προσπάθησαν να εισέλθουν από πλαϊνή είσοδο περνώντας μέσα από χωράφια και πάρκινγκ.

Επρόκειτο να πραγματοποιηθεί συνάντηση με επταμελή αντιπροσωπεία των μαθητών, η οποία δεν έγινε μετά τα μικρής έκτασης επεισόδια, με τον κύριο όγκο των μαθητών να αποχωρεί και να ανανεώνει το ραντεβού για την απεργία στις 14 του μήνα.

Ενα από τα συνθήματα που ακούστηκαν ήταν «Λεφτά για F-16 βρήκαν στο λεπτό και δεν υπάρχει σάλιο λέν’ για το σχολειό».

Οι μαθητές υποστήριζαν χαρακτηριστικά ότι έχουν αιτήματα, παρά το αντίθετο που σχολίασε στην προηγούμενη κινητοποίησή τους στις 30 Οκτωβρίου ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου. Οπως ανέφεραν, το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο κάνει το σχολείο ακόμα χειρότερο και πιο εξοντωτικό και βάζει νέα εμπόδια στο δικαίωμα στη μόρφωση.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το ΥΠΠΕΘ, η συνάντηση ματαιώθηκε όταν ομάδα περίπου 20 ατόμων αποσπάστηκε από τη συγκέντρωση πετώντας πέτρες και μολότοφ εναντίον 40 μαθητών του Σχολείου Κωφών και Βαρηκόων και των συνοδών τους που αποχωρούσαν εκείνη την ώρα από εκδήλωση του υπουργείου για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ με αποτέλεσμα να κινδυνεύσουν.

Οσον αφορά τις μεταρρυθμίσεις στο Λύκειο, επισημαίνεται ότι «επιδιώκεται να μειωθεί ο εξαντλητικός και εξεταστικός φόρτος των μαθητών/-τριών σε όφελος της μαθησιακής διαδικασίας», ενώ γίνεται αναφορά σε πεπραγμένα για την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ και μεταρρυθμίσεις όπως η κατάργηση της διαγωγής, υπενθυμίζοντας ότι ο διάλογος παραμένει πάντα ανοιχτός.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Μέλος της
ΕΝΕΔ