Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Με τον δικό του τρόπο σχολίασε μέσω Χ ο Νίκος Πλακιάς τις εξελίξεις στο κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού, ιδιαίτερα μετά την παραίτηση του Βασίλη Κοκοτσάκη.

Ο πατέρας που έχασε τις δύο κόρες του και την ανιψιά του έκανε μια ανάρτηση απευθυνόμενος στον Ευάγγελο Βλάχο που έχασε τον αδελφό του στο έγκλημα των Τεμπών και σχολίασε με νόημα «Τελικά ποιον εννοούσε αυτό το σύνθημα; Λες να είμασταν εμείς η Μαφία; Ακόμα μπερδεμένος είμαι» για να προσθέσει: «Και τι έγινε με όλους εκείνους που το φώναζαν; Πολύ listerine έπεσε».

Στην ανάρτηση απάντησε ο Β. Βλάχος τονίζοντας «’Οταν σου έχουν (ενδεχομενο)δολοφονήσει μέλος της οικογένειας, η δολοφονία χαρακτήρα απλώς με κάνει πιο δυνατό.»

Η ανάρτηση Πλακιά

Εδώ που κάθομαι
@EvanVlacho
και σκέφτομαι τα όσα περάσαμε τρισήμιση χρόνια τώρα,
δεν μπόρεσα να καταλάβω πότε εκείνο το σύνθημα :
Εμείς με την Μαρία εσείς με την Μαφία !!!
Τελικά ποιον εννοούσε αυτό το σύνθημα ;
Λες να είμασταν εμείς η Μαφία ;
Ακόμα μπερδεμένος είμαι .
Και τι έγινε με όλους εκείνους που το φώναζαν ;
Πολύ listerine έπεσε .