Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Για πάνω από 24 ώρες συνεχίζεται η επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς στο εργοστάσιο επί της Ορφέως στο Αιγάλεω.

Η φωτιά εκδηλώθηκε χθες λίγο πριν τις δύο το μεσημέρι και κινητοποίησε μεγάλη δύναμη της Πυροσβεστικής.

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, λόγω των ακραίων θερμοκρασιών που προκάλεσε η φωτιά, κατέπεσε η οροφή του κτιρίου, θέτοντας σε κίνδυνο τους πυροσβέστες, ενώ καταγράφονταν καταρρεύσεις και κατά τη νύχτα, οπότε και συνεχίστηκε αδιάκοπα η επιχείρηση.

Το απόγευμα της Τετάρτης, στο σημείο επιχειρούν δέκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα.

Όπως φαίνεται και στις εικόνες από το drone του Orange Press Agency, η οροφή έχει υποχωρήσει και υπάρχει κίνδυνος ακόμη μεγαλύτερης κατάρρευσης, για αυτό και οι πυροσβέστες ενεργούν με όλα τα όλα τα μέτρα προστασίας.