Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε το πρωί της Τετάρτης 24/6 ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να ολοκληρώσει τη διαδικασία έκδοσης της νέας του ταυτότητας.
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός ακολούθησε κανονικά όλα τα προβλεπόμενα βήματα, υπέγραψε τα απαραίτητα έγγραφα και εξυπηρετήθηκε από το προσωπικό της υπηρεσίας, το οποίο τον καθοδήγησε καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, ενημερώθηκε ότι η νέα ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.
Δείτε εικόνες από την επίσκεψη Μητσοτάκη στο ΑΤ Συντάγματος:


