Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google
Επειτα από αρκετό αυτοθαυμασμό, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αναφέρθηκε σε χθεσινή συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ και στο θέμα των Εξαρχείων.
Μεταξύ άλλων είπε ότι παλιότερα υπήρχαν 50 καταλήψεις που τώρα δεν υπάρχουν, ότι δεν γίνονται επιθέσεις με μολότοφ κοντά στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ και ότι ουσιαστικά βρίσκονται «στο μάτι» των αρχών όσοι «αναρχικοί» κινητοποιούνται ενάντια στο μετρό και για τη διάσωση του λόφου του Στρέφη.
Ας θυμίσουμε στον υπουργό, ότι πριν από λίγες μέρες στα Εξάρχεια σημειώθηκε δολοφονία Τούρκου ποινικού, με τους κατοίκους να μιλούν στην «Εφ.Συν.» για αστυνομοκρατία χωρίς αστυνόμευση.
