Συναγερμός έχει σημάνει στις αστυνομικές αρχές της Αλεξανδρούπολης καθώς ένας ηλικιωμένος (περίπου 65 με 70 ετών) βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του και από ότι φαίνεται σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για δολοφονία.
Τον άντρα έψαχναν οι συγγενείς του καθώς δεν είχε δώσει σημάδια ζωής από την περασμένη Δευτέρα.
Σημειώνεται πως το θύμα διέμενε μόνο του στο διαμέρισμα.
Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή Αλεξανδρούπολης, πρόκειται για ανθρωποκτονία και ο θάνατος προήλθε από μεγάλη απώλεια αίματός λόγω των πολλαπλών μαχαιριών που δέχθηκε το θύμα.
Εκτιμάται ότι άνδρας ήταν ήδη νεκρός από την Πέμπτη. Το θύμα ήταν συνταξιούχος, γνωστός στην κοινωνία της Αλεξανδρούπολης.
