Συμπληρώθηκαν επτά χρόνια από τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι που είχε ως τραγικό απολογισμό 104 νεκρούς και δεκάδες εγκαυματίες.

Το «παρών» στις εκδηλώσεις μνήμης έδωσαν δεκάδες άνθρωποι. Το πρωί, μετά τη Θεία Λειτουργία, τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου – Αγίου Θωμά και Αγίου Πορφυρίου στο Κόκκινο Λιμανάκι.

Αργότερα, οι συγγενείς των θυμάτων άφησαν λευκά τριαντάφυλλα στο μνημείο προς τιμήν τους στον Νέο Βουτζά, ακολούθησε προσκλητήριο νεκρών και ενός λεπτού σιγή, και στη συνέχεια το τρισάγιο που έγινε στον Ναυτικό Αθλητικό Όμιλο.

Τέλος, έγινε πεζοπορία μέχρι την Αργυρά Ακτή, όπου λίγα μέτρα πιο πάνω είναι το οικόπεδο όπου βρήκαν φρικτό θάνατο 26 άνθρωποι. Σε αυτήν την ακτή, άφησαν φαναράκια στη θάλασσα, ίσα σε αριθμό με τα θύματα της μεγάλης τραγωδίας, και φώναζαν «αθάνατοι».
