Στη ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού έφτασε ο κορονοϊός, καθώς καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα στη Σαντορίνη, προκαλώντας ανησυχία ενόψει βαριάς τουριστικής περιόδου.
Πρόκειται για γυναίκα από τη Ρουμανία, η οποία έφτασε στο νησί με πτήση τσάρτερ.
Η τουρίστρια, σύμφωνα με την ΕΡΤ, βρέθηκε θετική έπειτα από δειγματοληπτικό έλεγχο και ήδη έχουν ξεκινήσει διαδικασίες ιχνηλάτησης, ενώ η ίδια μεταφέρθηκε ήδη σε ξενοδοχείο καραντίνας.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, αρνητικά στον ιό έχουν βρεθεί τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς της, τα οποία επίσης έχουν μπει σε καραντίνα.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 28 νέα κρούσματα, με τα 16 να είναι εισαγόμενα.
