Υπερβολική ταχύτητα η αιτία της τραγωδίας στο Άδενδρο UPD

adendro-treno-.jpg

Τι αναφέρει το πρώτο πόρισμα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα | EUROKINISSI

Ταχύτητα 144,34 χλμ είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός του τρένου που εκτροχιάστηκε το περασμένο Σάββατο στην περιοχή Άδενδρου παρασύροντας στον θάνατο τρεις ανθρώπους. Αυτό καταγράφει το πρώτο πόρισμα των τριών εμπειρογνωμώνων στους οποίους έχει αναθέσει την υπόθεση ο ΟΣΕ. 

Στο πόρισμα οι εμπειρογνώμονες αναφέρουν ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι η αιτία του δυστυχήματος, ωστόσο αυτό είναι το πρώτο πόρισμα και εκφράζουν μια επιφύλαξη, καθώς έχουν ζητήσει επιπλέον στοιχεία τα οποία μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα.

Αύριο, Σάββατο, ολοκληρώνεται η απομάκρυνση των βαγονιών από τις ράγες.

Σημειώνεται ότι το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε το περασμένο Σάββατο στην περιοχή Άδενδρο, ενώ μέρος του συρμού «καρφώθηκε» πάνω σε ένα σπίτι.

Από το δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους δύο υπάλληλοι του ΟΣΕ (μηχανοδηγός και προϊστάμενος αμαξοστοιχίας) και ένας επιβάτης.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών:

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, συνεπής στη δέσμευση και τη βούλησή της να υπάρξει ταχύτατη διερεύνηση των αιτιών  του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος που συνέβη το περασμένο Σάββατο 13 Μαΐου 2017, παρουσιάζει σήμερα τα πρώτα συμπεράσματα  του  πορίσματος που συνέταξε η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών, κ. Θάνο Βούρδα, ο οποίος σήμερα το πρωί πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των Διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα (144,343 Km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος. 

Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά  το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα:

Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε»

Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής

Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης

Το πόρισμα 

Αναλυτικό ρεπορτάζ στην «Εφημερίδα των Συντακτών-Σαββατοκύριακο»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας