Το βραβευμένο

Το κλισέ θέλει τους καιρούς να έχουν αλλάξει και πράγματι έτσι είναι, μιας και ένα μικρό αυτοκίνητο, για να περιοριστούμε στη συγκεκριμένη κατηγορία, γίνεται ολοένα και περισσότερο το βασικό μεταφορικό μέσο μίας μικρομεσαίας οικογένειας. Και οι διαστάσεις μεγαλώνουν και οι ιπποδυνάμεις ανεβαίνουν. Ο,τι καλύτερο δηλαδή.

Στο σημερινό μας μοντέλο τα νούμερα εντυπωσιάζουν. Ο χιλιάρης κινητήρας έρχεται να προσφέρει απλόχερα 140 άλογα!

Λογικά, λοιπόν, πέρα από τις ανάγκες μετακίνησης, καλείται να καλύψει και εκείνους που θέλουν κάτι μικρό και γρήγορο.

Στο νέο Ford Fiesta οι εκδόσεις ST Line είναι οι πιο σπορτίφ.

Ford Fiesta ST -line

Για το Ford Fiesta με τους άλλους κινητήρες (του λανσαρίσματος) έχουμε αναφερθεί. Στην κορυφή της γκάμας τώρα υπάρχει κάτι ξεχωριστό.

Πραγματικά ήταν εντυπωσιακή η συνάντηση με τον 1.000άρη τρικύλινδρο στην top εκδοχή του, με υπερτροφοδότηση, άμεσο ψεκασμό, φουλ μεταβλητό χρονισμό και έκκεντρη τοποθέτηση του στροφάλου για μείωση κραδασμών ελέω της ασύμμετρης κίνησης των πιστονιών.

Το όλο το πακέτο του top Fiesta είναι απλά ιδανικό για όσους θέλουν να κινούνται σβέλτα. Οχι πως δεν μπορούν να το κάνουν και με τις μικρότερες εκδόσεις (100 και 120 ίππων), αλλά το 140άρι έχει τη χάρη και τη δύναμη για να πετυχαίνει ένα 0-100 σε 9,0 δεύτερα και μία τελική πάνω από 200 χλμ./ώρα.

Αισθητικά, ο σπορ χαρακτήρας της έκδοσης εκφράζεται από την νέα κυψελωτή μαύρη μάσκα και τον δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρα, ενώ συνεχίζεται στα πλαϊνά του με την προσθήκη μαρσπιέ και των σκουρόχρωμων νέων ζαντών αλουμινίου των 17 ιντσών.

Στο πίσω μέρος, τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης διαμορφώνει η αεροτομή και ο σπορ σχεδίασης προφυλακτήρας, ενώ συνολικά το ξεχωριστό χρώμα του (race red στη περίπτωσή μας, υπάρχουν όμως άλλα 4), προσδίδει και εκείνο με τη σειρά του το απαραίτητο σπορ ύφος στην έκδοση ST-Line που είναι διαθέσιμη τόσο σε 5θυρο όσο και 3θυρο αμάξωμα.

Αντίστοιχα στο εσωτερικό ενσωματώνει σπορ καθίσματα με εμφανείς ραφές (κόκκινες ή λευκές), αλουμινένια πεντάλ, ενώ το νέο τριάκτινο τιμόνι διακρίνεται για τη χοντρή του στεφάνη και το flat κάτω μέρος του.

Γενικότερα, το φινίρισμα έχει πιο σπορτίφ αναφορές με την ποιότητα να παραμένει καλή και σε αυτό το Fiesta με μαλακή επένδυση να καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό.

Το Fiesta παραμένει πιστό στην παράδοση της Ford και αυτή τη στιγμή είναι ό,τι πιο οδηγοκεντρικό μπορεί να αποκτήσεις.

Το μπροστινό σύστημα προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, με το τιμόνι να έχει ιδανικό βάρος και ακρίβεια, ενώ το ίδιο ισχύει για τον σαφέστατο 6άρι επιλογέα ταχυτήτων που έχει την ίδια κλιμάκωση με τους μικρότερους Ecoboost κινητήρες.

Οπως είναι λογικό και αναμενόμενο η πιο σπορτίφ έκδοση του νέου Fiesta έχει και ανάλογες ρυθμίσεις στην ανάρτησή της. Ετσι η ήδη πολύ καλή και ευχάριστη οδική συμπεριφορά γίνεται ακόμα πιο ακριβής και άμεση.

Η πιο σφιχτή ανάρτηση προσθέτει και άλλους πόντους στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που είναι το πιο ευχάριστο της κατηγορίας και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

Το ST-Line στρίβει αποφασιστικά και εμφανίζει μικρές κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ενώ στο όριο παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο και παιχνιδιάρικο ευχαριστώντας στο 100% τον οδηγό του.

Ακόμα και η άνεση που παρέχει η ανάρτηση είναι εξαιρετική δεδομένου του χαρακτήρα του μοντέλου και ποτέ και πουθενά δεν θα προβληματίσει τον οδηγό του.

Οι τιμές για το Fiesta ST-Line ξεκινούν από τα 16.691 ευρώ για τη τρίθυρη έκδοση με τους 125 ίππους, ενώ η εκδοχή με τα 140 άλογα βρίσκεται στα 17.350 ευρώ.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας