Τα σόου των φανατικών του Χίτλερ

pappas-xa.jpg

Ο Χρήστος Παππάς με χιτλερικό πηλήκιο Ο Χρήστος Παππάς με χιτλερικό πηλήκιο

Προ ημερών το Κοινοβούλιο έγινε και πάλι πεδίο διεξαγωγής των γνωστών χυδαίων χρυσαυγίτικων σόου. Αυτών δηλαδή που η ναζιστική οργάνωση χρησιμοποιεί ως υποκατάστατα της εγκληματικής δράσης της.

Αυτή τη φορά πρωταγωνιστής ήταν ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος. Μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας (1/8/2017), ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής δεν βρήκε τίποτα άλλο σε επίπεδο πολιτικού λόγου για να διαφοροποιηθεί από το κυρίαρχο αφήγημα της Δεξιάς πάνω στο θέμα των πανεπιστημίων και του ασύλου κι έτσι, προκειμένου να δώσει το χρυσαυγίτικο στίγμα, εξαπέλυσε ένα σωρό χυδαιότητες.

Πρώτα φρόντισε να χαρακτηρίσει το ΠΑΣΟΚ και τη Ν.Δ. «εγκληματικές οργανώσεις», σε μια προσπάθεια να σχετικοποιήσει τη δράση της μοναδικής εντός Κοινοβουλίου εγκληματικής οργάνωσης, δηλαδή της Χρυσής Αυγής, η οποία και διώκεται ποινικά για τα εγκλήματά της.

Κι έπειτα κατέληξε να εκστομίζει χυδαίες εκφράσεις όπως «Νέα Δημοκρατία των παιδόφιλων» και «Νέα Δημοκρατία των τρανσέξουαλ», προκαλώντας αντιδράσεις από την πτέρυγα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και την αντίδραση του προεδρεύοντος Σπύρου Λυκούδη, ο οποίος επισήμανε ότι «θίγεται το Κοινοβούλιο» και ότι «τέτοιου επιπέδου ομιλία δεν έχει ξαναγίνει στη Βουλή».

Κάπου εκεί στον χορό των χυδαιοτήτων μπήκε και ο Χρήστος Παππάς για να πει: «Κύριε πρόεδρε, δύο ώρες τους είχε τους τραβεστί στο γραφείο του ο κ. Μητσοτάκης», ξεδιπλώνοντας έτσι το ρατσιστικό μίσος της Χρυσής Αυγής και επιβεβαιώνοντας ότι το σόου του Ηλιόπουλου δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό αλλά εντάσσεται στην κεντρική τακτική της ναζιστικής οργάνωσης.

Την ίδια ώρα ο Ηλιόπουλος επέμενε ότι «μιλάμε για νομοσχέδιο της Παιδείας και σας λέω ότι η Νέα Δημοκρατία έτσι αντιλαμβάνεται την παιδεία (σ.σ.: στη βάση δηλαδή της παιδοφιλίας!)».

«Αυτολογοκρισία»

«Η χυδαιότητα έχει ένα όριο. Είναι η Χρυσή Αυγή. Είναι η προσωποποίηση της αντικοινοβουλευτικής χυδαιότητας», απάντησε εκ μέρους της Ν.Δ. ο Κώστας Τζαβάρας, επισημαίνοντας ότι «δεν φταίτε εσείς. Φταίνε αυτοί που σας στέλνουν στη Βουλή. Φταίνε αυτοί που με τη δική σας παρουσία εδώ αμαυρώνουν τη δημοκρατία. Αυτή είναι η ιστορία με εσάς. Γιατί ακριβώς η ψυχή σας είναι τόσο μαύρη όσο και το επίπεδο του πολιτισμού που υπηρετείτε, που είναι ο φασισμός αυτοπροσώπως».

Κι έπειτα η Χρυσή Αυγή όχι μόνο δεν προπαγάνδισε το επεισόδιο, όπως θα έκανε παλαιότερα, αλλά λειτούργησε όπως ακριβώς λειτουργεί και μετά την πραγματοποίηση των εγκληματικών της πράξεων.

Εκανε, δηλαδή, σαν να μη συνέβη ποτέ. Ανέβασε μεν στον επίσημο ιστότοπό της το βίντεο από την ομιλία του Ηλιόπουλου, αλλά έκοψε το τελευταίο μέρος της.

Το «ψαλίδι» αυτό είναι εμφανές και στο συνοδευτικό κείμενο του βίντεο, το οποίο μιλάει μόνο για τα όσα ο Ηλιόπουλος έλεγε για το ΠΑΣΟΚ, αποκρύπτοντας πλήρως κάθε αναφορά του στη Ν.Δ.

Και ο λόγος είναι προφανώς ότι η ναζιστική οργάνωση καταλαβαίνει πως τέτοια επεισόδια ενισχύουν πλέον την πολιτική της απομόνωση.

Ομως ακόμα και την ώρα που διώκεται ποινικά για τα εγκλήματά της, για τη Χρυσή Αυγή είναι απαραίτητο να επιδίδεται σε αυτά τα σόου, γιατί έτσι υποκαθιστά την εγκληματική δράση των ταγμάτων εφόδου που έχει ανασταλεί λόγω της δίκης. Κι επειδή το μοναδικό «πολιτικό μήνυμα» της οργάνωσης είναι η βία, με αυτά τα επεισόδια «ήπιας έντασης» προσπαθεί να συσπειρώσει το εσωτερικό της και το στενό της ακροατήριο.

Γι’ αυτό ακριβώς παρακολουθούμε τους χρυσαυγίτες να προκαλούν στο Κοινοβούλιο και το Ευρωκοινοβούλιο σειρά τέτοιων σόου, τα οποία εμπεριέχουν ένταση, τραμπουκισμούς, χυδαιότητες, ψυχολογική βία, ακόμα και σωματική βία, όπως κατά την πρόσφατη επίθεση του Κασιδιάρη στον Ν. Δένδια.

Υπέρ των εργοδοτών

Και όταν δεν τα κάνουν όλα αυτά, οι χρυσαυγίτες βουλευτές φροντίζουν να εκτονώνουν τον ρατσισμό τους με ερωτήσεις σε βάρος των προσφύγων και των μεταναστών, καθώς και να υπερασπίζονται τα συμφέροντα των εφοπλιστών, ενώ μόλις πριν από λίγες μέρες (4/8/2017) ήταν οι μόνοι που στράφηκαν τόσο απροκάλυπτα υπέρ των εργοδοτών και ενάντια στην προστασία των απλήρωτων εργαζομένων.

Μόνο η Χρυσή Αυγή ψήφισε «Οχι» στην τροπολογία που πρότεινε το ΚΚΕ και αποδέχτηκε η κυβέρνηση, με την οποία αναγνωρίζεται ως μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας η «αξιόλογη καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών του εργαζομένου από τον εργοδότη, ανεξαρτήτως της αιτίας της καθυστέρησης». («Ναι» ψήφισαν: ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., ΔΗ.ΣΥ. ΚΚΕ., ΑΝ.ΕΛΛ., «Παρών» ψήφισαν: Ενωση Κεντρώων, Ποτάμι.)

Παράλληλα, η Χρυσή Αυγή αρνείται από τη μία τη ναζιστική ιδεολογία της, αλλά από την άλλη φροντίζει ακόμα και σήμερα να στέλνει στα στελέχη της το μήνυμα ότι δεν έχει προδώσει τις ιδέες της. Και πάλι στην ίδια κατεύθυνση, της προσπάθειας να διατηρήσει τη συνοχή της.

Αυτός είναι ο λόγος που μόλις πριν από δύο μήνες (21/6/2017) στη συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής στον Ασπρόπυργο ο βουλευτής της Ευάγγελος Καρακώστας απήγγειλε, στεκόμενος δίπλα στον Μιχαλολιάκο, τους στίχους του αποκαλούμενου «Θούριου της Χρυσής Αυγής», πιο γνωστού ως «Ορθό το Λάβαρο».

Ομως ο ύμνος αυτός της οργάνωσης δεν είναι παρά μια παραλλαγή του επίσημου ύμνου του κόμματος του Χίτλερ (NSDAP), δηλαδή του τραγουδιού του Χορστ Βέσελ (Horst-Wessel-Lied), γνωστού και ως «Die Fahne Hoch (Ορθό το Λάβαρο)». Η Χρυσή Αυγή, λοιπόν, στη δική της εκδοχή έχει κρατήσει τη μουσική του χιτλερικού ύμνου ίδια κι απαράλλαχτη βάζοντας ελληνικούς στίχους.

Παρένθεση: Στην ίδια συγκέντρωση ο Μιχαλολιάκος, με αφορμή την επίθεση που είχε σημειωθεί τότε στα τοπικά γραφεία της Χρυσής Αυγής στον Ασπρόπυργο, δηλώνει: «Θέλω να σας ζητήσω μια συγγνώμη γι’ αυτή την πολιτική σκευωρία, γιατί αν δεν γινόντουσαν όλα αυτά (σ.σ.: η ποινική δίωξη και η δίκη), δεν θα τολμούσαν να περάσουν ούτε 100 μέτρα μακριά από τα γραφεία μας αυτά τα θρασύδειλα σκουπίδια!».

Και κάπως έτσι ομολογεί την αναστολή της εγκληματικής δράσης των ταγμάτων εφόδου λόγω της δίκης.

«Αν ζούσαν το 1941...»

Αλλά και στις 5/4/2017 η εφημερίδα «Χρυσή Αυγή» παρέθετε απόσπασμα ομιλίας, του 1945, του εθνικοσοσιαλιστή πανεπιστημιακού Δημήτριου Βεζανή. Σύμφωνα με την εφημερίδα της οργάνωσης ο Βεζανής ανέλυε «την έννοια του αληθινού σοσιαλισμού», διευκρινίζοντας ότι «ο σοσιαλισμός όμως τον οποίον θέλουμε διαφέρει ριζικώς από τον Σοσιαλισμό του ΚΚΕ».

Ο «Σοσιαλισμός» αυτός λοιπόν, που δεν έχει καμία σχέση με τον αποκαλούμενο στην ομιλία «Σοσιαλισμό των μπολσεβίκων» και που πάει πακέτο με τον «Εθνικισμό» -ο οποίος σύμφωνα με το κείμενο «είναι το σύμβολο μιας πίστεως, μιας ολοκληρωμένης κοσμοθεωρίας»- δεν είναι άλλος από τον εθνικοσοσιαλισμό, δηλαδή τον ναζισμό.

Και βέβαια η Χρυσή Αυγή διεκδικεί να είναι ο σημερινός εκφραστής των ιδεών αυτών, γράφοντας ότι ο Δ. Βεζανής «διετύπωσε τις αρχές και τους στόχους ενός Λαϊκού Εθνικού κινήματος, ενός ιδεολογικοπολιτικού φορέως, όπως το Κίνημά μας».

Ακριβώς την επόμενη μέρα (6/4/2017) ο Κασιδιάρης δημοσίευε άρθρο του στον επίσημο ιστότοπο της οργάνωσης με τίτλο «Το απόρθητο Οχυρό».

Εκεί επιχειρούσε να διαψεύσει ότι οι χρυσαυγίτες είναι «γερμανόπληκτοι» και «δοσίλογοι», ενώ προσπαθούσε να μας πείσει κιόλας ότι «αν ζούσαν το 1941» θα πολεμούσαν τους Γερμανούς κατακτητές.

Αλλά αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ο τρόπος με τον οποίο προσπαθεί να το κάνει. Διότι για να μιλήσει για τη γενναιότητα των Ελλήνων απέναντι στα ναζιστικά στρατεύματα βρίσκει να επικαλεστεί λόγια του ίδιου του Χίτλερ και του Γκέμπελς! Βλέπει δηλαδή ακόμα και την αντίσταση στον κατακτητή μέσα από τα μάτια του Γερμανού Φίρερ και του στενού του συνεργάτη, προδίδοντας έτσι τον χιτλερικό φανατισμό του. Αυτόν δηλαδή που ο ίδιος ο Κασιδιάρης διαλαλούσε όταν φωτογραφιζόταν (21/12/2012) με τη σημαία της Βέρμαχτ, δηλαδή των ναζιστικών στρατευμάτων κατοχής.

Την ίδια σημαία που ύψωναν οι χρυσαυγίτες τραγουδώντας τον χιτλερικό ύμνο «Deutschland über alles» (η Γερμανία υπεράνω όλων) στη ναζιστική συναυλία του 2005, παρουσία του αρχηγού Μιχαλολιάκου και του στενού του ηγετικού πυρήνα (Κασιδιάρης, Παναγιώταρος, Γερμενής, Ματθαιόπουλος).

Ναζιστικά τατουάζ

Και βέβαια ο Κασιδιάρης έχει τατουάζ με τη σβάστικα. Μάλιστα το επιδεικνύει κιόλας και στην κεντρική φωτογραφία στο εξώφυλλο του βιβλίου του με τίτλο «Πολιτικό ημερολόγιο φυλακής», το οποίο διαφημίζεται ανελλιπώς από την εφημερίδα «Χρυσή Αυγή».

Κεντρική φωτογραφία στο εξώφυλλο του βιβλίου του Κασιδιάρη είναι αυτή με τη σβάστικα στο μπράτσο Κεντρική φωτογραφία στο εξώφυλλο του βιβλίου του Κασιδιάρη είναι αυτή με τη σβάστικα στο μπράτσο |

Αλλά γιατί να προβάλει έτσι απροκάλυπτα το χιτλερικό σύμβολο που έχει στο μπράτσο του; Οι χρυσαυγίτες, αποσιωπώντας τις εγκληματικές πράξεις της οργάνωσής τους, ισχυρίζονται ότι δήθεν φυλακίστηκαν για τις ιδέες τους. Ε, λοιπόν με το εξώφυλλο αυτό ο Κασιδιάρης υπενθυμίζει στους «συναγωνιστές» του ποιες είναι αυτές οι ιδέες.

Ο Ηλιόπουλος, πάλι, που προκάλεσε το προαναφερόμενο επεισόδιο στη Βουλή, έχει τατουάζ στο μπράτσο του στα γερμανικά το χιτλερικό σύνθημα «Sieg Heil».

Είναι το ίδιο σύνθημα που στην ελληνική του μετάφραση (Ζήτω η νίκη) χρησιμοποιεί μέχρι και σήμερα ο Μιχαλολιάκος για να κλείνει τις ομιλίες του.

O Ηλιόπουλος έχει τατουάζ στο μπράτσο του στα γερμανικά το χιτλερικό σύνθημα Sieg Heil (Ζήτω η νίκη) O Ηλιόπουλος έχει τατουάζ στο μπράτσο του στα γερμανικά το χιτλερικό σύνθημα Sieg Heil (Ζήτω η νίκη) |

Ακριβώς το ίδιο χρησιμοποιεί και ο θεωρητικός της ναζιστικής οργάνωσης, ο Γιώργος Μάστορας ή Μισιάκας, για να κλείνει τα κείμενά του.

Και είναι πολυγραφότατος, αλλά κάθε φορά που η εγκληματική δράση της οργάνωσής του αποκαλύπτεται, αυτός βουβαίνεται.

Αλλωστε ο Μάστορας, ο οποίος είναι διορισμένος υπάλληλος στη Βουλή από τον Μιχαλολιάκο, κυκλοφορεί με μπλούζα των SA, των Ταγμάτων Εφόδου του Χίτλερ, και διαλαλεί μέσω του συγκροτήματός του, τους Iron Youth, ότι η ελληνική σημαία είναι ένα «κουρέλι» που πρέπει «να καεί» και ότι η δική του σημαία είναι η τρίχρωμη (άσπρη, κόκκινη, μαύρη), δηλαδή η σημαία του Τρίτου Ράιχ.

Ο Γ. Μάστορας, διορισμένος από τον Μιχαλολιάκο στη Βουλή, φορά μπλούζα των Ταγμάτων Εφόδου του Χίτλερ (SA) Ο Γ. Μάστορας, διορισμένος από τον Μιχαλολιάκο στη Βουλή, φορά μπλούζα των Ταγμάτων Εφόδου του Χίτλερ (SA) |

Οσο για τον περιβόητο «μαίανδρο», η οργάνωση τον χρησιμοποιεί φυσικά ως παραλλαγή της σβάστικας, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιεί ανοιχτά το πασίγνωστο χιτλερικό σύμβολο.

Αλλά η ίδια η Χρυσή Αυγή θεωρεί ότι ο μαίανδρος, δηλαδή το σύμβολό της, στερείται «την ωραιότητα που χαρακτηρίζει τον διπλό μαίανδρο».

Και σε περίπτωση που είχατε απορία, όπως η ίδια και πάλι εξηγεί στο σάιτ της (31/12/2012), ο «διπλός μαίανδρος» είναι «γνωστός σήμερα ως σβάστικα».

Ακόμα και το κεντρικό της σύνθημα, το «Αίμα-Τιμή» είναι απευθείας μετάφραση από το χιτλερικό «Blut und Ehre», ενώ το 2009 το περιοδικό της Χρυσής Αυγής «Αντεπίθεση» (τεύχος 33) δημοσίευε φωτογραφία του Χίτλερ, γράφοντας ότι «οι εκλογές άλλαξαν τα πράγματα μόνο μία φορά... 30 Ιανουαρίου 1933!» (σ.σ.: η ημερομηνία που ο Χίτλερ κατέλαβε την εξουσία).

Στο περιοδικό της Χρυσής Αυγής «Αντεπίθεση» το 2009 φιγουράρει ο Χίτλερ με λεζάντα: «Οι εκλογές άλλαξαν τα πράγματα μόνο μία φορά... 30 Ιανουαρίου 1933». (Η ημερομηνία που ο Χίτλερ κατέλαβε την εξουσία) Στο περιοδικό της Χρυσής Αυγής «Αντεπίθεση» το 2009 φιγουράρει ο Χίτλερ με λεζάντα: «Οι εκλογές άλλαξαν τα πράγματα μόνο μία φορά... 30 Ιανουαρίου 1933». (Η ημερομηνία που ο Χίτλερ κατέλαβε την εξουσία) |

Το 2009 είναι που και ο Χρήστος Παππάς φωτογραφιζόταν στον τάφο του Μουσολίνι, ενώ σήμερα δημοσιεύουμε και φωτογραφία του στην οποία φοράει χιτλερικό πηλήκιο, σε μαγαζί με... φασιστικά είδη.

Η σπορά των ηττημένων

Το έχει πει εξάλλου πολύ καθαρά ο Μιχαλολιάκος το 2012: «Είμαστε η σπορά των ηττημένων του 1945, οι εθνικιστές, οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες». Το έχει εξηγήσει εξίσου καθαρά και η εφημερίδα «Χρυσή Αυγή» (6/4/2006), ότι το γεγονός πως δεν χρησιμοποιούν πια τον όρο «εθνικοσοσιαλισμός», αλλά όρους όπως ο «λαϊκός εθνικισμός», «δε σημαίνει ότι αλλάξαμε ιδέες.

Απλά θεωρούμε περισσότερο πολιτικά δόκιμο το να χρησιμοποιούμε αυτούς τους όρους γιατί είναι γεγονός ότι ο όρος “εθνικοσοσιαλισμός” προκαλεί παρανοήσεις μετά από έναν ωκεανό προπαγάνδας 60 ολόκληρων ετών (σ.σ.: από την πτώση του Χίτλερ)».

Σήμερα βέβαια, με τη δίκη σε εξέλιξη, η Χρυσή Αυγή έχει έναν λόγο παραπάνω να κρύβει τη ναζιστική ιδεολογία της, αφού αυτή αποτελεί το κίνητρο των εγκληματικών πράξεών της.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας