Σπίρτζης: «Θα κάνουμε έναν ολοκληρωμένο ΒΟΑΚ»

xristos_spirtzis.jpg

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης | EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Για βελτιώσεις στη χάραξη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Λασιθίου Γιάννη Πλακιωτάκη.  Ο ΒΟΑΚ θα γίνει ολοκληρωμένος από το Καστέλι Κισσάμου μέχρι τη Σητεία και με ανέφερε ο υπουργός. Για αποκλεισμό του Λασιθίου μίλησε ο Γ. Πλακιωτάκης. 

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης παρουσίασε τις διαδικασίες που επιλέχθηκαν για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αναφέροντας πως είναι πολύ πιο συμφέρον για την Κρήτη και για τον τόπο, να «τρέξουμε» το μέρος του Βόρειου Οδικού Άξονα που ενώνει τους τέσσερις νομούς της Κρήτης συμπεριλαμβανομένης και της πόλης του  Άγιου Νικόλαου που έχουν μελέτες βιωσιμότητας, και μπορούμε να προχωρήσουμε το έργο, προφανώς όχι στη χάραξη του 1960. Κατά συνέπεια -σημείωσε - είναι μέσα και το Λασίθι.

Υπάρχουν σημεία, ανέφερε ο Υπουργός, που δεν συμφέρει με τις δραστηριότητες που έχουν αναπτυχθεί να πας να γκρεμίσεις ξενοδοχεία και να τα απαλλοτριώσεις. Σε αυτά τα σημεία θα πρέπει, σημειακά, να βελτιωθεί η χάραξη που υπήρχε. Παράλληλα, να τρέξει και η μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού που περιλαμβάνει και μετά τον Άγιο Νικόλαο, μέχρι τη Σητεία και τους κάθετους άξονες στην Ιεράπετρα, και άλλους κάθετους άξονες, καθώς και τις επιπτώσεις στην ανάπτυξη της Κρήτης που θα έχουν και οι κάθετοι άξονες και όλα τα υπόλοιπα.

Όπως τόνισε ο υπουργός, στις 26 Ιουλίου 2017 έγινε η προγραμματική σύμβαση με τον ΟΑΚ για τη μελέτη του στρατηγικού σχεδιασμού του Βόρειου Οδικού άξονα. Αν δείτε τα στάδια που έχουμε, είπε, έχουμε μέσα -εκτός από το πρώτο στάδιο που είναι το Χανιά - Άγιος Νικόλαος για να μπει μέσα στο έργο - την κυκλοφοριακή μελέτη για όλο τον ΒΟΑΚ, όχι μόνο για το τμήμα Χανιά-Άγιος Νικόλαος, και μετά τον Άγιο Νικόλαο και μετά τα Χανιά, για το Καστέλι Χανίων και για τους κάθετους άξονες. 

Εμείς λέμε ότι θα κάνουμε έναν ολοκληρωμένο ΒΟΑΚ, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και πρόσθεσε:

«Εμείς βρήκαμε δυστυχώς μία Κρήτη που την είχατε αφήσει στη μέση της Αφρικής. Εκεί την είχατε αφήσει. Στη Σαχάρα την είχατε αφήσει από άποψη υποδομών.

Εμείς βγάλαμε το αεροδρόμιο του Καστελίου μετά από δεκαπέντε χρόνια, βγάζουμε τον ΒΟΑΚ, κάνουμε τα εγγειοβελτιωτικά έργα που χρειάζονται για τα έργα ύδρευσης-άρδευσης, αλλά δεν είμαστε Χουντίνι. Με μαγικό ραβδί δεν γίνονται αυτά. Τα είπαμε στον λαό της Κρήτης».

 Από την πλευρά του, ο κ. Πλακιωτάκης τόνισε την ανάγκη να ολοκηρωθεί ο βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης μέχρι τη Σητεία. Επέμεινε ότι ο νομός Λασιθίου αποκλείστηκε και κάλεσε την κυβέρνηση να αντιμετωπίζει την Κρήτη ενιαία και αδιαίρετα. Παράλληλα ζήτησε από το υπουργείο, τις μελέτες που είναι σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή στον Νομό Λασιθίου, να τις χρηματοδοτήσει, όπως είναι η μελέτη του Καλού Χωριού-Γέφυρα Φρουζή.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας