Ρέθυμνο: Μαθητής ξυλοκόπησε καθηγητή εν ώρα μαθήματος UPD

sxoliki_aithousa.jpg

Σχολική αίθουσα φωτογραφία αρχείου | EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Θύμα επίθεσης από μαθητή του έπεσε ένας καθηγητής σε σχολείο του Ρεθύμνου, την ώρα του μαθήματος. 

Ο καθηγητής φαίνεται να επίπληξε τον μαθητή για την συμπεριφορά του, με τον ίδιο να συνεχίζει την άκομψη συμπεριφορά, παρά τις υποδείξεις. 

Στην συνέχεια, και αφού ο καθηγητής τον απέβαλε από την τάξη, αυτός του επιτέθηκε, τραυματίζοντάς τον στο πόδι.

Ο καθηγητής δεν κινήθηκε νομικά καθώς οι γονείς προσκόμισαν γνωμάτευση ιατρού, η οποία φαίνεται να αιτιολογεί την συμπεριφορά του.

Από πλευράς του σχολείου δεν θα δοθεί συνέχεια και εξετάζεται πως θα γίνει η επανένταξη του στο σχολείο, καθώς πρόκειται, όπως υποστηρίζεται, για άριστο μαθητή.

«Εντυπωσιοθηρικά διατυπωμένη είδηση από τα ΜΜΕ»

Ανακοίνωση κατά των ΜΜΕ εξέδωσαν από κοινού ο Σύλλογος Διδασκόντων, το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο των Μαθητών και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου, για το θέμα της επίθεσης του μαθητή σε καθηγητή.

Η ανακοίνωση στρέφεται κατά των ΜΜΕ, για τον τρόπο κατά τον οποίο παρουσίασαν την είδηση για περιστατικά τα οποία συμβαίνουν κάθε σχολική χρονιά αλλά αντιμετωπίζονται με όλα τα παιδαγωγικά εργαλεία εντός του σχολείου.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση: «Κάθε απρόσεκτη και εντυπωσιοθηρικά διατυπωμένη είδηση ενδέχεται να δυναμιτίσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αντί απλά να «φωτίσει» γεγονότα που οι δάσκαλοι και οι γονείς μπορούν να αντιμετωπίσουν με κατανόηση και αγάπη».

Αναλυτικά η κοινή ανακοίνωση αναφέρει:

Το πρόσφατο συμβάν στο 1ο ΕΠΑΛ του Ρεθύμνου ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά από γεγονότα που η ειδησεογραφία συνηθίζει να προβάλει ως σημεία των καιρών με βαθύτερα αίτια.

Η αλήθεια όμως είναι ότι κάθε σχολική κοινότητα, αποτελούμενη κατεξοχήν από έμψυχο υλικό (καθηγητές – μαθητές – γονείς) και όχι μόνο από αίθουσες και γραφική ύλη, διαχειρίζεται κάθε ώρα και στιγμή, σε κάθε σχολική χρονιά πλήθος από γεγονότα, όπως διαπληκτισμοί, συγκρούσεις, εντάσεις, ρατσιστικές συμπεριφορές, που αντιμετωπίζονται άμεσα με όλα τα παιδαγωγικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο σύλλογος των διδασκόντων.

Τα γεγονότα αυτά δεν δημοσιοποιούνται διότι ούτε στην εκτόνωση τους θα συνέβαλε η δημοσιογραφική καταγραφή, ούτε είναι σκόπιμο να ακουστούν ονόματα ή έστω να υπονοηθούν πρόσωπα τα οποία μετέπειτα στιγματίζονται, ενοχοποιούνται και στην μικρή μας κοινωνία εύκολα περιθωριοποιούνται.

Η πόλη μας θα πρέπει να αναδεικνύει τις κινήσεις εκείνες των μαθητών της που την βγάζουν από την αφάνεια με τρόπο δημιουργικό, όπως τα σχολικά προγράμματα και οι καινοτόμες δράσεις που οι μαθητές μας αναλαμβάνουν, πρωτοβουλίες που μας κάνουν να καμαρώνουμε γι’ αυτά και να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Κάθε απρόσεκτη και εντυπωσιοθηρικά διατυπωμένη είδηση ενδέχεται να δυναμιτίσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αντί απλά να «φωτίσει» γεγονότα που οι δάσκαλοι και οι γονείς μπορούν να αντιμετωπίσουν με κατανόηση και αγάπη.

Για τον λόγο αυτό ζητάμε με κάθε τρόπο από τα ΜΜΕ να σεβαστούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα και να μας επιτρέψουν να κάνουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης προς όφελος της μαθητικής κοινότητας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας