«Πυξίδα» ακριβείας

Με όνομα βαρύ και ιστορία από το 1941, η μάρκα με το γνήσιο Jeep, και όχι τύπου τζιπ, έρχεται να παρουσιάσει έναν δυνατό παίκτη.

Το νέο μοντέλο αντιπροσωπεύει μία προσθήκη-κλειδί στην γκάμα της Jeep και επιτρέπει στη μάρκα να ενδυναμώσει τη θέση της στην κατηγορία των Compact SUV, μία κατηγορία που είναι ιδιαίτερα σημαντική και αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% παγκοσμίως μέχρι το 2020, φτάνοντας τις 7,5 εκατ. μονάδες.

Για την ευρωπαϊκή αγορά, η κατηγορία των Compact SUV, που σήμερα αριθμεί 1,6 εκατ. μονάδες, αναμένεται να φτάσει τις 2 εκατ. μονάδες μέχρι το 2020.

Η αμερικανική φίρμα έκανε το δυναμικό comeback στην ελληνική αγορά με το Renegade και τώρα, με το εντυπωσιακό από κάθε άποψη νέο Compass, έχει τα φόντα να κερδίσει σημαντικό μερίδιο στο premium κομμάτι της κατηγορίας

Για να μπορέσει να ικανοποιήσει όλες τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, το νέο Jeep Compass πωλείται με δύο πετρελαιοκινητήρες και έναν βενζινοκινητήρα προκειμένου να προσφέρει 8 διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρων και μετάδοσης σε 4 εκδόσεις: Sport, Longitude, Limited και την Trailhawk που αποτελεί την ικανότερη πρόταση εκτός δρόμου. Μακριά από το απρόσιτο παρελθόν, σήμερα διατίθεται με χαμηλό κυβισμό, χωρίς ωστόσο υστέρηση ιπποδύναμης.

Το εσωτερικό του ολοκαίνουργιου Jeep Compass προσφέρει υψηλής ποιότητας υλικά και τεχνολογικές λύσεις.

Το μαλακό πλαστικό ντύνει το μεγαλύτερο μέρος των σημείων όπου φτάνουν το χέρι και η ματιά και συμβάλλει στη συνολικά premium εικόνα του Compass.

Στην κεντρική κονσόλα, ο τραπεζοειδής κεντρικός πίνακας παραπέμπει στον ιστορικό σχεδιασμό της Jeep, έχει πολυτελή αίσθηση και φιλοξενεί τις οθόνες 5, 7 και 8,4 ιντσών του συστήματος UConnect.

Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί επίσης τον λεβιέ των ταχυτήτων, τα χειριστήρια του συστήματος Selec Terrain, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, το μπουτόν για το σύστημα ESS Stop & Start, τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος και τις θύρες φόρτισης και σύνδεσης κινητών και λοιπών συσκευών.

Ο πίνακας οργάνων είναι ειδικά μελετημένος και σχεδιασμένος και, ανάλογα με την έκδοση, ενσωματώνει μία οθόνη LED 3,5 ή 7 ιντσών.

Η μεγάλη οθόνη των 7 ιντσών είναι παραμετροποιήσιμη από τον οδηγό προκειμένου να προβάλλει τις πληροφορίες που αυτός επιθυμεί

Το νέο μοντέλο αποτελεί ενδιαφέρουσα πρόταση, συνδυάζοντας τις θρυλικές ικανότητες εκτός δρόμου κίνησης με ένα όχημα που παράλληλα προσφέρει ασφαλή, διασκεδαστική και άνετη καθημερινή εμπειρία μετακίνησης.

Το Renegade μάς είχε δώσει μια πρώτη εντύπωση για την κατεύθυνση προς την οποία κινείται η Jeep. Προς τα εκεί κινείται και το νέο Compass, ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται στην καρδιά της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV, έχοντας μήκος 4,394 μ. Φιλοξενεί έτσι άνετα τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 438 λίτρα.

Προσαρμοσμένο στις καταναλωτικές συνήθειες της εποχής το Compass βασίζεται σε ένα πλαίσιο με μπροστινή κίνηση.

Επειδή όμως είναι Jeep και δεν είναι δυνατόν να απογοητεύσει τους παραδοσιακούς οπαδούς της μάρκας, προσφέρεται και σε τετρακίνητες εκδόσεις με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (21,5 εκατοστά αντί για 19,8 των προσθιοκίνητων εκδόσεων) και σύστημα κλειδώματος του κεντρικού «διαφορικού» (αντίθετα, στην άσφαλτο το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης επιτρέπει την πλήρη απεμπλοκή του πίσω άξονα, για πιο οικονομική λειτουργία).

Στον δρόμο, αυτό που σε κερδίζει στη συμπεριφορά του Compass είναι ο τρόπος που συνδυάζει το κράτημα με την ποιοτική κύλιση.

Η καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και η τετρακίνηση προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση, αποτελεσματικότητα και σιγουριά στον οδηγό, ακόμη και σε απαιτητικές διαδρομές.

Ταυτόχρονα, το επίπεδο άνεσης είναι πολύ υψηλό και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση που αφήνει όλους τους θορύβους εκτός καμπίνας συμβάλλουν σε πολύ ξεκούραστα ταξίδια.

Και όλα αυτά με λογική κατανάλωση, που βεβαίως απέχει από την επίσημη εργοστασιακή (στα 9 λίτρα), αλλά τα 1.500 του βάρους θέλουν ενέργεια!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Μέλος της
ΕΝΕΔ