Ποιον κοροϊδεύετε, κ. Γεωργιάδη;

adonis-stergiopoulou.png

Αποκαλυπτικό βίντεο από την εκπομπή του Άδ. Γεωργιάδη

Μπορεί να απέλυσε από την επιχείρησή του «Ελληνική Αγωγή» τη Βασιλεία Στεργιοπούλου ο Αδωνις Γεωργιάδης, αλλά δεν μπορεί να πείσει κανέναν ότι δεν γνώριζε τις απόψεις της. Αυτό που συνέβη στην πραγματικότητα ήταν ότι την απέλυσε μόλις πήραν δημοσιότητα όσα «δίδασκε» στην «Ελληνική Αγωγή».

Είναι εξάλλου χαρακτηριστικό ότι η πρώτη του αντίδραση σε σχετική ανάρτηση του Πάσχου Μανδραβέλη ήταν να καλύψει τη Στεργιοπούλου.

Όσο οι τερατώδεις –και φυσικά φιλοναζιστικές- απόψεις περί αρίας ελληνικής φυλής που υπήρξε εδώ και 13 εκατ. χρόνια, παρέμειναν εντός του κλειστού κύκλου των μαθητών του κ. Γεωργιάδη, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας δεν είχε κανένα πρόβλημα.

Αλλά ποιος φέρει την ευθύνη για τη διάδοση αυτών των δήθεν «επιστημονικών» απόψεων; Κανείς άλλος εκτός από τον ίδιο τον κ. Γεωργιάδη, «διευθυντή» και ιδιοκτήτη της «Ελληνικής Αγωγής», μιας ιδιόρρυθμης ιδιωτικής επιχείρησης που υποτίθεται ότι εξοικειώνει παιδιά και ενήλικες με την Αρχαία Ελλάδα και τα Αρχαία Ελληνικά.

Όπως αποδεικνύεται από το απόσπασμα της εκπομπής του στις 5.10.2017, είναι ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης εκείνος που παρουσίασε στους υποψήφιους πελάτες του τη Βασιλεία Στεργιοπούλου, αναφέροντας ότι πρόκειται για «ειδικευμένη» στα ζητήματα αυτά.

Δεν παρέλειψε, μάλιστα, ο κ. Γεωργιάδης να προβάλει και τα βιβλία της συνεργάτιδάς του. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει και ένα με εικόνα αρχαίου αγγείου στο εξώφυλλο, όπου είναι ζωγραφισμένος ο «διπλούς μαίανδρος», δηλαδή η σβάστικα. Έτσι ώστε να λαμβάνει το μήνυμά του αμέσως και ο «αμύητος» Νεοέλληνας.

Ο κ. Γεωργιάδης μπορεί σήμερα να ισχυριστεί ότι δεν έχει διαβάσει ούτε λέξη από τα βιβλία αυτά. Άλλωστε ο τρόπος που κοιτά την κυρία Στεργιοπούλου στο βίντεο μοιάζει σα να τη βλέπει για πρώτη φορά, ενώ τη μια την αποκαλεί Βασιλική και την άλλη Βασιλεία.

Αλλά αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημα με τον κ. Γεωργιάδη: ότι είναι έτοιμος για εμπορικούς λόγους να πουλήσει οτιδήποτε, εμφανίζοντάς το ως «ελληνικό» και «αρχαιοπρεπές», αδιαφορώντας αν είναι απολύτως αντιεπιστημονικό ή και απλώς... ναζιστικό. Από τον Πλεύρη μέχρι τη Στεργιοπούλου.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας