Περί KTEO

kteo.jpg

KTEO EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Η υπερπροσφορά μονάδων ιδιωτικών ΚΤΕΟ (πλέον των 170 σε όλη τη χώρα) σε σχέση με τα ελεγχόμενα οχήματα έχει οδηγήσει σε πολύ χαλαρούς ελέγχους, καθώς τυχόν αυστηρή εφαρμογή των τεχνικών απαιτήσεων θα οδηγούσε σε μείωση της «δουλειάς» και άρα σε οικονομικό αδιέξοδο.

Στην Αθήνα μόνον, όπου λειτουργούν σχεδόν 40 μονάδες ΚΤΕΟ με περισσότερες από 80 γραμμές ελέγχου, η δυναμικότητα αυτών είναι τριπλάσια των ελεγχόμενων οχημάτων (στοιχεία 2016) ή περίπου +50% μεγαλύτερη από τον φόρτο που θα προέκυπτε αν υπήρχε πλήρης προσέλευση εκ μέρους των ιδιοκτητών (που δυστυχώς δεν υπάρχει).

Σημειώνεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών στη χώρα μας τα ποσοστά απόρριψης στα ΚΤΕΟ στα επιβατικά είναι 4,7% (ή στα ταξί 4,6%), όταν για παράδειγμα στην Γερμανία 33,6%! (πηγή: γερμανική αρχή ασφάλειας οχημάτων KBA). Σύμφωνα με πληροφορίες, το αρμόδιο υπουργείο ετοιμάζεται να βάλει τάξη...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Μέλος της
ΕΝΕΔ