Μιχάλης Βλατάκης: «Πανάκριβο το αεροδρόμιο στο Καστέλλι»

mixalis_vlatakis.jpg

mixalis_vlatakis Ο πρόεδρος των Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης | Διονέλλης Μάριος / ΕΦΣΥΝ

Για ένα πολύ ακριβό αεροδρόμιο, το οποίο θα κάνει κακό στον τουρισμό της Κρήτης, μιλά ο πρόεδρος του Συλλόγου Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης.

Το υψηλό κόστος κατασκευής, η αύξηση των φόρων αεροδρομίου, η επιμήκυνση του ταξιδιωτικού χρόνου αλλά και τα συνοδά έξοδα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο είναι παράγοντες οι οποίοι θα επιβαρύνουν το εισιτήριο, με προφανείς συνέπειες σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως επισημαίνει ο κ. Βλατάκης.

Αν και ο ίδιος τονίζει πως η Κρήτη χρειάζεται επιτέλους ένα σύγχρονο αεροδρόμιο εντούτοις μεταφέρει την ανησυχία και των ξένων tour operators θεωρώντας δεδομένο των διπλασιασμό των αεροπορικών τελών. «Οφείλουμε να λάβουμε σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες τους. Είναι αυτοί που μας στέλνουν τους τουρίστες στην Κρήτη» αναφέρει ο ίδιος.

Σύμφωνα με τον κ. Βλατάκη, το υπάρχον αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» μπορεί, με την αποχώρηση των στρατιωτικών μονάδων, να προσφέρει νέες δυνατότητες με την επανεξέταση του σχεδίου για λοξό διάδρομο ενώ όπως τονίζει, και οι tour operators θεωρούν ως ενδεικνυόμενη λύση την επέκταση του υπάρχοντος αεροδρομίου έναντι της κατασκευής νέου.

Ζητήματα τα οποία επίσης μπορεί να επηρεάσουν το τουριστικό ρεύμα στην Κρήτη, είναι κατά τον κ. Βλατάκη, οι καθυστερήσεις των πτήσεων από τη συλλειτουργία με το διπλανό στρατιωτικό αεροδρόμιο Καστελλίου, αλλά και οι πολύ πιθανές αναταράξεις δίπλα στα Λασιθιώτικα Όρη, όπως αναφέρουν οι πιλότοι, κάτι το οποίο δεν αρέσει καθόλου στους ταξιδιώτες.  

Τέλος, ο πρόεδρος των τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτόρων απαντά με σαφήνεια στο ερώτημα αν πρόκειται να ευνοηθεί τουριστικά η περιοχή του Καστελλίου από τη δημιουργία του αεροδρομίου. «Δείτε το προηγούμενο των Σπάτων. Δεν υπάρχει καμία τουριστική ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή. Το ίδιο θα γίνει και εδώ»  απαντά χαρακτηριστικά.

Με τη συνέντευξη του Μιχάλη Βλατάκη, η «Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας» εγκαινιάζει μια σειρά συνεντεύξεων από εκπροσώπους τοπικών και κεντρικών φορέων της Οικονομίας, του Τουρισμού, των Μεταφορών, των Κατασκευών, της Αυτοδιοίκησης κλπ, σε σχέση με το σχεδιαζόμενο έργο του νέου αεροδρομίου.

Η πρωτοβουλία ανοίγει έναν μεγάλο διάλογο, που δεν έγινε ποτέ μέχρι σήμερα σε βάθος και με όλα τα στοιχεία διαθέσιμα, για τις πραγματικές οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές συνέπειες του εν λόγω έργου. 

Το τεράστιο έλλειμμα ενημέρωσης, επισημαίνουν τα μέλη της Πρωτοβουλίας Πολιτών, φάνηκε περίτρανα στις πρόσφατες συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης (26/7) και του Δημοτικού Συμβουλίου Μινώα Πεδιάδος (25/6) όπου τέθηκε το εν λόγω ζήτημα.  

Συνέντευξη: Μάριος Διονέλλης

Βίντεο: Στέλλα Μελιγκουνάκη - Μιχάλης Αλεξάκης

Παραγωγή: Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας

Δείτε επίσης:

Οι κάτοικοι των Μεσογείων μιλούν στους κατοίκους της Πεδιάδας

Ανενημέρωτη και… απαθής η Περιφέρεια για το Καστέλλι

30 +1 λόγοι κατά του αεροδρομίου

Βίντεο: Η συνέντευξη του προέδρου του Συλλόγου Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλη Βλατάκη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας