Γοργή ανάπτυξη για την GEFCO Logistics

Μέσω Γαλλίας και με «όχημα» παγκόσμιας εμβέλειας εταιρεία που δραστηριοποιείται στον ανερχόμενο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι κρατικοί ρωσικοί σιδηρόδρομοι βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα. Η εγκατάστασή τους ξεκίνησε αθόρυβα το 2015, αλλά χθες το ελληνικό τμήμα τής GEFCO έκανε την πρώτη επίσημη παρουσία του για να κάνει γνωστή την έως τώρα δράση του και κυρίως να περιγράψει τους στόχους του, σύμφωνα με τους οποίους φιλοδοξεί ώς το 2020 να περιλαμβάνεται ανάμεσα στους δέκα μεγαλύτερους ομίλους των ελληνικών Logistics.

H GEFCO δημιουργήθηκε το 1949 στο Παρίσι από την αυτοκινητοβιομηχανία «PSA Peugeot Citroën» με βασικό στόχο τη διακίνηση των οχημάτων και των ανταλλακτικών της σε ολόκληρο τον κόσμο.

Από το 2012, το 75% των μετοχών ανήκει στην JSC (RZD), την εταιρεία των ρωσικών κρατικών σιδηρόδρομων. Η GEFCO δραστηριοποιείται σε 79 χώρες και διαθέτει 12.000 εργαζόμενους, ενώ ο κύκλος εργασιών της για το 2016 διαμορφώθηκε στα 4,2 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο Πιερ-Ζαν Λορέν, αντιπρόεδρος του ομίλου για την Κεντρική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο.

«Ηρθαμε στην Ελλάδα έναν μήνα πριν από την εφαρμογή των capital controls και αποφασίσαμε να μείνουμε, γιατί πιστεύουμε ότι η χώρα σας προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες για ανάπτυξη», τόνισε ο Φαμπιέν Γκοσέ, γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα, δίνοντας έμφαση στις προοπτικές που προσφέρουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, καθώς και στη διακίνηση φαρμάκων, ειδών διατροφής και προϊόντων αλουμινίου.

«Πληρώνουμε φόρους»

Ο κύκλος εργασιών στη χώρα μας διαμορφώθηκε το 2016 στα 3,2 εκατ. ευρώ και φέτος θα κλείσει με αύξηση 81%.

«Πληρώνουμε τους φόρους μας στην Ελλάδα και το 75% των συνεργατών μας είναι Ελληνες», ανέφερε με νόημα, προφανώς λόγω και των διεθνών αποκαλύψεων για τους φορολογικούς παραδείσους.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τους υψηλούς φορολογικούς συντελεστές απάντησε: «Το γνωρίζαμε από την αρχή και το έχουμε πάρει υπόψη στους σχεδιασμούς μας. Αν αυξηθούν κατά 50%, που δεν το πιστεύουμε, θα το επανεξετάσουμε».

Σε σχέση με το σιδηροδρομικό δίκτυο, διευκρίνισε ότι δεν σκοπεύουν να ζητήσουν άδεια χρήσης, αλλά θα περιμένουν τις επενδύσεις των Ιταλών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συνεργαστούν.

Υπενθυμίζεται ότι οι Ρώσοι είχαν εκφράσει στην αρχή μεγάλο ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά τελικά δεν προσήλθαν στον διαγωνισμό.

 

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Μέλος της
ΕΝΕΔ