Golfάρει!

Η έκτη γενιά του μοντέλου της Volkswagen μεγάλωσε υπερβολικά! Οι επιδόσεις του σε κάθε τομέα τού επιτρέπουν να «κουμπώσει» ιδανικά στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Τα πάλαι ποτέ μικρό αυτοκίνητο μπορείς τώρα να το πεις οικογενειακό.

Στα 42 χρόνια παρουσίας του στην αγορά και σε 5 μέχρι σήμερα γενιές του, έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις 14 εκατ. πωλήσεις, όντας ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της κατηγορίας του.

Στη χώρα μας, από το 1992 μέχρι και σήμερα το Polo έχει σημειώσει πάνω από 110.000 πωλήσεις.

Πλέον, η νέα γενιά του μοντέλου στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στην κορυφή της κατηγορίας του, έχοντας έναν σκληρό ανταγωνισμό από τα υπόλοιπα μικρά μοντέλα, αλλά και από τα μικρά SUV.

Volkswagen Polo

Τα δυναμικά αποτελέσματα της πλατφόρμας MQB στις αναλογίες αντανακλώνται στις νέες διαστάσεις του Polo.

Το μήκος του μικρού Volkswagen έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά στα 4,053 μ. και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά στα 2,564 μ.

Αυτό σημαίνει ότι οι τροχοί είναι τώρα τοποθετημένοι πιο κοντά στο μπρος και το πίσω μέρος, δίνοντας στο αυτοκίνητο σπορ εμφάνιση γεμάτη δυναμισμό.

Ταυτόχρονα, το Polo είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο, με ένα συνολικό πλάτος 1,751 μ., ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά στο 1,446 μ.

Μεγαλύτερο είναι και το πορτμπαγκάζ, όπου από τα 280 λίτρα του προηγούμενου, φτάσαμε στην κορυφαία τιμή της κατηγορίας των 355 λίτρα. 

Το άνοιγμά του όμως έχει μεγαλώσει και δεν δημιουργεί «σκαλοπάτι» στην είσοδό του. Επιπλέον, υπάρχουν άγκιστρα για την συγκράτηση χειραποσκευών, αλλά η εταζέρα δεν μπορεί να «αποθηκευτεί» στην πλάτη του πίσω καθίσματος, όπως συνέβαινε με την προηγούμενη γενιά.

«Ιδεολογικά», οι κύριες κατευθύνσεις στις οποίες ανταποκρίνεται το νέο Polo είναι η αυτοματοποιημένη οδήγηση, η διαισθητική χρηστικότητα, η συνδεδεμένη κοινότητα και η έξυπνη βιωσιμότητα.

Χωρίς να συναρπάζει εκ πρώτης όψεως, εν τούτοις διαθέτει αυτή τη «σφραγίδα κοινής αποδοχής» με την οποία το VW Group προικίζει τα προϊόντα του. Το νέο Polo έρχεται με 14 διαφορετικούς εξωτερικούς χρωματισμούς.

Οι σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου έχουν κάνει επαναστατικές αλλαγές. Εστίασαν στην ανάπτυξη των ψηφιακών απεικονίσεων και χειριστηρίων και στη συνδεσιμότητα.

Η ομάδα σχεδίασης εσωτερικού χώρου ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου και αναπτύσσοντας αντίθετα μια τολμηρή οριζόντια αρχιτεκτονική.

Ολες οι σημαντικές μονάδες –εκτός από τον κλιματισμό– τοποθετήθηκαν μέσα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό.

Αυτό το κεντρικό μέρος συνεχίζεται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και είναι βαμμένο σε διάφορους χρωματισμούς, ανάλογα με τις επιλογές του αγοραστή.

Η γκάμα κινητήρων της έκτης γενιάς του Polo αποτελείται για αρχή από τρεις εκδόσεις βενζίνης και δύο πετρελαίου.

Το αυτοκίνητο δοκιμής έχει τον 3κύλινδρο 1.0 TSI που αποδίδει 95 ίππους.

Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με λεβιέ που διαθέτει λογικές διαδρομές και θετικό κούμπωμα.

Οι επιδόσεις που χαρίζει είναι ανταγωνιστικές για την κατηγορία. Σε συνδυασμό και με την καλορυθμισμένη ανάρτηση στον δρόμο το νέο Polo προσφέρει ένα πιο στιβαρό, σίγουρο και άνετο πάτημα από κάθε άλλη φορά.

Στην ευθεία, είναι χαρακτηριστική η ευστάθεια του αυτοκινήτου ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς να επηρεάζεται ακόμη και από ισχυρούς πλευρικούς ανέμους, ενώ στις στροφές, το νέο Polo είναι πιο άμεσο στις αντιδράσεις του, εκπέμπει περισσότερη σιγουριά και γενικότερα, διατηρεί μια επιθυμητή ουδετερότητα.

Πολύ καλά τα καταφέρνει και στον τομέα της άνεσης, με την ανάρτηση να αμβλύνει επιτυχημένα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και παράλληλα, να προσφέρει μια γενικότερα αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Μέλος της
ΕΝΕΔ