Αυξάνει χρεώσεις η Fraport για πρόσθετες υπηρεσίες

aerodromia_fraport.jpg

Αεροδρόμια, σύμβαση με Fraport EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ (ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ)

Οι νέες αυξημένες χρεώσεις υπηρεσιών στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια θα επηρεάσουν την επιβατική κίνηση προέβλεψε ο Ντέιβιντ Ο'Ράιεν, εμπορικός διευθυντής της Ryanair, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα κατά την οποία ανακοίνωσε 13 νέα δρομολόγια από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αρχής γενομένης από τη χειμερινή περίοδο του 2018.

Η εταιρεία συνέχισε την κόντρα με τη Fraport, με αφορμή την απόφαση της τελευταίας να θεσπίσει από την 1η Απριλίου νέα τέλη για τις πρόσθετες υπηρεσίες που παρέχει στις αεροπορικές εγκαταστάσεις που ιδιωτικοποιήθηκαν την περασμένη χρονιά.

Μεταξύ άλλων, προβλέπει χρέωση 90 ευρώ για την παρουσία πυροσβεστικού οχήματος σε περίπτωση που ο ανεφοδιασμός αεροσκάφους με καύσιμα γίνεται με την ταυτόχρονη μετακίνηση των επιβατών.

Πρόκειται για μια πρακτική που εφαρμόζουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλών ναύλων με στόχο να μειώσουν τα τέλη στάθμευσης αεροσκαφών.

Πύκνωση δρομολογίων

Παρά την κριτική, η Ryanair ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει 6 νέα δρομολόγια από την Αθήνα και θα πυκνώσει τη συχνότητα σε άλλους δύο προορισμούς.

Προστίθενται επίσης δύο νέα δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη και επανέρχονται άλλα πέντε που είχαν διακοπεί προσωρινά.

Εχει ενδιαφέρον ότι στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη η εταιρεία θα προσθέσει τρία δρομολόγια την ημέρα, αυξάνοντας την προσφορά θέσεων κατά 21%.

Η εταιρεία προβλέπει ότι μέσα στο τρέχον έτος θα εξυπηρετήσει στο σύνολο των ελληνικών αεροδρομίων 5,7 εκατ. επιβάτες, 14% περισσότερους σε σχέση με το 2017.

Το ενδιαφέρον της εταιρείας για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης συνδέεται άμεσα με την προγραμματισμένη για σήμερα παράδοση του διάδρομου προσγείωσης/απογείωσης.

Σε αυτό το διάστημα οι ελιγμοί των αεροσκαφών στο έδαφος γίνονταν από τον βοηθητικό διάδρομο, που δεν καλύπτεται από ραδιοβοηθήματα, με αποτέλεσμα να ματαιώνονται πτήσεις ή να εκτελούνται από κοντινά αεροδρόμια τις ώρες που επικρατούσε στην περιοχή πυκνή ομίχλη.

Συνεχίζονται πάντως τα έργα για την επέκταση του διαδρόμου κατά 1.000 μέτρα στη θάλασσα, που αναμένεται να παραδοθούν στις αρχές του 2019 και να επιτρέψουν την υποδοχή μεγαλύτερων αεροσκαφών, αναβαθμίζοντας το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας