Ανοικτή γραμμή στον δήμο Πειραιά

Ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους δημότες εγκαινίασε ο δήμος Πειραιά με στόχο την άμεση επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν οι δημότες. Ο δήμος της πόλης θέτει σε λειτουργία μια ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας στο νούμερο 15510 και μια δωρεάν ηλεκτρονική εφαρμογή για «έξυπνα» κινητά και ταμπλέτες με την επωνυμία «pireapp».

Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής με μία φωτογραφία ή ένα κείμενο να αναφέρουν ένα πρόβλημα που έχουν εντοπίσει ή που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι αρχικά σε τρεις υπηρεσίες, Πρασίνου, Καθαριότητας και Οδοποιίας. Οσοι δημότες δεν έχουν την ευχέρεια με την τεχνολογία θα μπορούν να αναφέρουν το πρόβλημα στο 15510. Η ηλεκτρονική εφαρμογή θα είναι προσβάσιμη σε 24ωρη βάση, ενώ η βάρδια των υπαλλήλων που θα δέχεται τα τηλεφωνήματα των δημοτών θα επιδιωχθεί να είναι 16ωρη.

Η παρουσίαση της νέας υπηρεσίας του δήμου πραγματοποιήθηκε χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου από τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, Πέτρο Κόκκαλη, και τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο Πληροφορικής, Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης, Ανδρέα Βεντούρη, στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.

Την πεποίθηση ότι η νέα αυτή υπηρεσία θα λειτουργήσει θετικά και σε βάθος χρόνου εξέφρασε ο Γ. Μώραλης, καθώς, όπως είπε, τα προβλήματα είναι πολλά και υπαρκτά. Διευκρίνισε όμως ότι ο δήμος δεν έχει το κατάλληλο προσωπικό αριθμητικά αλλά και τα μέσα να επιλύσει αυτά τα προβλήματα όσο γρήγορα θα επιθυμούσε και όπως εξήγησε για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να πιστεύει κάποιος ότι μέσω αυτών των εφαρμογών τα προβλήματα θα επιλύονται άμεσα μέσα στην ημέρα. Τόνισε ότι αυτό που επιχειρούν να «χτίσουν» είναι να έχει τη δυνατότητα ο πολίτης να καταγράφει και να στέλνει τα προβλήματά του με πιο σύγχρονο τρόπο. Μέχρι σήμερα, όπως είπε, έψαχνε να βρει ποια υπηρεσία είναι αρμόδια και όλο αυτό γινόταν λίγο άναρχα.

«Είναι ένα εργαλείο που αν χρησιμοποιηθεί σωστά από τους δημότες και αν οι υπηρεσίες του δήμου το κατανοήσουν και λειτουργήσουν σωστά μόνο οφέλη έχουμε να αποκομίσουμε», επεσήμανε ο Γ. Μώραλης.
 

Το efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού και της ελεύθερης έκφρασης, δεν δημοσιεύει όμως σχόλια υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου.
Έτσι, επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να μην δημοσιεύει ανάλογα σχόλια.
Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.